Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:53:36 GMT

۲ برد برای ساری در لیگ برتر کبدی کشور

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۰۱۹۴

۲ برد برای ساری در لیگ برتر کبدی کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، تیم ساری در هفته پنجم لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور هر دو بازی خود را در سالن امام خمینی شهر گرگان بردند تا در ادامه لیگ به صعود از میانه جدول گروه و حضور در جمع مدعیان امیدوار باشند.

ساروی‌ها در نخستین مسابقه تیم کرمانشاه را مقتدرانه و با ارائه نمایشی مطلوب، ۶۲ بر ۲۹ شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تیم، در دومین بازی خود، سرخنکلاته میزبان هفته پنجم لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور و تیم دوم جدول رده بندی مسابقات را با نتیجه ۴۰ بر ۳۵ از پیش رو برداشت.

چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور با شرکت ۸ تیم در حال برگزاری است.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر کبدی تیم ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی