Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ریوآوه می گوید تمایل تیم های بزرگ به جذب مهدی طارمی طبیعی است.

به گزارش ایسنا، مهاجم ایرانی فصل قبل الغرافه قطر، پس از اینکه با باشگاه ریوآوه پرتغال به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد، در این فصل عملکرد خوبی در تیم پرتغالی داشته است و توانسته در امر گلزنی موفق ظاهر شود. 

در روزهای اخیر پیشنهادات زیادی از استون ویلا، پورتو و بنفیکا به دست این بازیکن رسیده است و کارواخال سرمربی ریوآوه نیز درباره این موضوع به صحبت پرداخت و گفت:  من طارمی را خیلی وقت بود می شناختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تیم ملی ایران بازی می کند که قبلا کی‌روش روی نیمکت این تیم بود و بازیهای ایران را می دیدیم. در قطر نیز طارمی را یک بار دیدم ولی فکر نمی‌کردم او را در ریو آوه داشته باشم چرا که تیم های ما نمی توانند هم اندازه تیم های قطری پول بازیکن دهند. با این حال مهدی با انتخاب ریو آوه نشان داد شخصیت بالایی دارد و به دنبال پول نیست. طبیعی است که تیم هایی چون استون ویلا، پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ به دنبال او باشند. طارمی با انتخاب ریو آوه گفت می خواهد کیفیت بازی خود را در اروپا نشان دهد و راه فوتبال اروپا را در پیش گیرد. تیم های پرتغالی خیلی اطلاعات درباره او می گیرند و تیم های انگلیسی نیز دنبال جذب او بودند. 

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: طارمی بازیکن خوبی است و خیلی خوب سر می زند. او بازیکن سریعی است و می تواند در خط حمله کارآیی زیادی داشته باشد. طارمی کیفیت بالایی دارد و به خوبی با تیم هماهنگ می شود و من کاملا از او راضی هستم و خوشحالم تیمم بازیکنی چون او دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال ریوآوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟

 استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   به گزارش روزنامه اعتماد، مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است.     در بخشی از این گزارش می‌خوانید؛  مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال 1401 تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.   مطابق این رتبه‌بندی از وضعیت محرومیت در کشور نزدیک به 30 درصد از خانوارهای سیستان و بلوچستان در محرومیت به سر می‌برند که در مقایسه با سایر استان‌ها، عدد بسیار بالایی است. چرا که مثلا اختلاف سطح محرومیت سیستان و بلوچستان با استانی مانند تهران 28 درصد است!  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم