Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تصویر غم انگیز پیکر یک کارگر زحمتکش دفن سازمان وادی رحمت تبریز در حالی که بیل به عنوان وسیله کار او در کنار جسدش روی زمین افتاده، این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

خبر این بود که کارگر دفن سازمان وادی رحمت شهرداری تبریز، حین انجام وظیفه به دلیل ایست قلبی و به دنبال تأخیر در امداد و کمک بیمارستانی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: همکار زحمتکش یاد شده در حین انجام وظیفه دچار حمله قلبی شد و با وجود تماس‌های مکرر با اورژانس، تا رسیدن اکیپ امداد، متأسفانه نامبرده فوت کرد.

بر اساس اعلام اورژانس، اکیپ مستقر در شهرک اندیشه (که در چند متری وادی رحمت قرار دارد)، در حال مأموریت بوده و مرکز مستقر در منطقه امامیه اعزام شده بود؛ دلیل تأخیر حضور امداد، بعد مسافت و ترافیک مسیر اعلام شده است! این در حالی است که مسیر امامیه به وادی رحمت، بزرگراه می‌باشد و معمولاً نباید ترافیک سنگینی بر آن حاکم باشد.

سازمان آرامستان های شهرداری تبریز پیش از این، برای واگذاری زمین مناسب جهت احداث پایگاه اورژانس در محدوده وادی رحمت اعلام آمادگی کرده اما ظاهراً قوانین اورژانس اجازه استقرار در این مجموعه را نمی‌دهد؛ این قوانین دست و پاگیر، در نهایت جان یک کارگر زحمتکش را گرفت.

کد خبر 4833780

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگران اورژانس تبریز بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین دهه فجر ایلام انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد