Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:31:28 GMT

اجمالی/تقوا لباس زینت‌بخش انسان است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۰۵۴۴

اجمالی/تقوا لباس زینت‌بخش انسان است

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته از نماز ساری گفت: لباس ظاهری جسم انسان را می‌پوشاند، لباس باطنی برای انسان تقواست عیوب انسان را پوشانده و مایه زینت انسان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته ساری، با اشاره به سوره اعراف، اظهار کرد: لباس ظاهری جسم انسان را می‌پوشاند، لباس باطنی برای انسان تقواست عیوب انسان را پوشانده و مایه زینت انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همان‌طوری که برای لباس ظاهری اهمیت قائلیم باید برای لباس باطنی هم اهمیت بدهیم، آدمی بعد از مرگ به آنچه که از پیش فرستاده نیاز دارد، اگر کسی اعمال ناشایست انجام داد در آخرت نسبت به این اعمال خود به قدری اظهار تنفر دارد که آرزو می‌کند بین او و عملش قرن‌ها فاصله باشد.

محمدی‌لائینی تصریح کرد: روز قیامت افراد کار خوب و بد را حاضر می‌بیند، خدای متعال حرف و سنت خود را عوض نمی‌کند اگر وعده پاداش به نیکوکاران و مجازات به بدکاران در دنیا داده، حتما عملی خواهد شد، کسی که حرفش راست و منفعل از تهدید نیست نباید تغییرش بدهد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سنت نماز جمعه مازندران انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی دراین نشست افزود: لایه اول فرهنگ همان باور است، روزانه باید باور‌ها و ایمان خودمان را قوی کنیم؛ ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است.

وی گفت:امیدواریم که جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی مطلوب ولو سی‌درصدی برسد، قلیلی که در حال تقلیل نباشد و در حال تکثیر باشد خوب است، مثلا همین مسئله‌های زاد و ولد و ازدواج.که نیازمند توجه بیشتر است.

آیت الله لائینی تصریح کرد: تولید انسان در کنار صنعت و کشاورزی مهم‌تر و  پاشنه‌آشیل‌های جدی امزوز کشور است، یکی از مشکلات دستگا‌ه‌های اجرایی ما این است که مسئولینش این را باور ندارند مثلا در بحث رعایت پوشش، آنها را هم باید به این اصول فرهنگی با برگزاری کلاس و دوره باورمندتر کرد.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تعاونی‌ها، دانش‌بنیان، صنایع خانگی، کشاورزی و ... حوزه‌های مشارکت مردم است، سال گذشته سال مانع‌زدایی بود قطعا اول موانع یا گره‌های سر راه حرکت ماشین اقتصاد و تولید را مشخص کردید، برداشتن آن موانع خودش اولین عامل برای جهش تولید است.

دیگر خبرها

  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • بمب منفجرنشده‌ای که 100 سال زینت‌بخش یک باغچه بود! (+عکس)
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها