Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز در شهرهای مختلف کشور برگزارشد و در یکی از این دیدارها  تیم ذوب آهن  ر اصفهان از هیات فوتبال البرز پذیرایی کرد و بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد.

در این دیدار که در مجموعه ورزشی شفق اصفهان برگزارشد  ذوب آهن اصفهان بازی را با حملاتی بر روی دروازه حریف شروع کرد ولی در گلزنی ناموفق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میزبان که هجومی کار می‌کرد بازی هوشمندانه‌تری را به نمایش گذاشت و توانست ذوب آهن اصفهان را با سه گل شکست دهد.

این دیدار را سلما رضوی، مرضیه بهداروند، زهرا امدادی، فاطمه نصیری قضاوت کردند.

پیش از این دیدار تیم ذوب آهن با ۱۵ امتیاز در رده هفتم و هیات فوتبال البرز نیز با ۱۶ امتیاز در رده ششم لیگ برتر فوتبال بانوان قرارداشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان بازی ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی با برتری نساجی به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

منصور باقری در دقیقه ۴ و امیرحسین سام‌دلیری در دقیقه ۳۷ گل‌های نساجی را به ثمر رساندند.

خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی کد خبر 749872

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم