Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهادی بسیج دانشجویی استان هرمزگان گفت: دو گروه جهادی دانشجویی برای توزیع اقلام ضروری بین سیل‌زدگان به شهرستان بشاگرد اعزام شدند.

امیر ذاکری، مسئول جهادی بسیج دانشجویی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت نیرو‌های جهادی در مناطق سیل زده گفت: اقلام ضروری به همت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان هرمزگان برای سیل زدگان بشاگرد جمع آوری شده اند و در حال اعزام دو گروه به منطقه برای توزیع این اقلام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکری افزود: یکی از این گروه‌ها از شهرستان بشاگرد اعزام می‌شود و یکی از گروه‌ها از شهرستان بندرعباس. این گروه‌ها قرار است اقلام جمع آوری شده را بین سیل زدگان توزیع کنند و علاوه بر آن، با توجه به اینکه عمده سیل زدگان، کپرنشین بوده اند، گروه‌های حاضر در منطقه به ترمیم کپر‌های تخریب شده، خواهند پرداخت و از این جهت به سیل زدگان بشاگردی خدمت خواهیم کرد.
مسئول جهادی بسیج دانشجویی استان هرمزگان ابراز کرد: با توجه به اینکه بارندگی‌های شدید باز هم در شهرستان بشاگرد به وقوع پیوسته، یکی از روستا‌های این شهرستان درگیر سیل است و سعی می‌کنیم به سیل زدگان این روستا امدادرسانی کنیم.
وی با بیان اینکه در بندر جاسک همچنان نیرو‌های جهادی حضور دارند و مشغول فعالیت هستند، ابراز کرد: تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار است ۱۲ بهمن ماه عازم مناطق سیل زده بندر جاسک شود و گروه آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان نیز قرار است در مدارس مناطق سیل زده جاسک حاضر شود و به دانش آموزان این مناطق خدمات ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی هرمزگان سیل هرمزگان گروه جهادی اردوی جهادی مناطق سیل زده هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته

رئیس اداره بهداشت کمیته امداد استان تهران گفت: ارزش خدمات‌دهی گروه‌های جهادی پزشکی در سال ۱۴۰۲ مبلغی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان بود و امروز در چهارمین خدمات جهادی به ۴۰۰ مددجوی پاکدشت خدمات رسانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، گروه جهادی پزشکی صبح امروز با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) پاکدشت به 400 مددجوی این شهرستان خدمات‌رسانی کردند.

علی نشاط رئیس اداره بهداشت کمیته امداد استان تهران در حاشیه این اردوی جهادی با اشاره به فعالیت گروه‌های تخصصی پزشکی در کمیته‌های امداد شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: به دستور اکید رئیس کمیته امداد و تأکید مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گروه‌های جهادی متخصص برای خدمات‌رسانی به اقشار نیازمند و مددجویان کمیته امداد فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: ارزش خدمات‌دهی گروه‌های جهادی پزشکی در سال 1402 مبلغی بالغ‌بر 10 میلیارد تومان بود. این خدمات‌دهی در سال جدید نیز ادامه داشته و این چهارمین حضور و خدمات‌دهی در استان تهران است.

نشاط در ادامه تصریح کرد: خدمات ارائه شده در قالب خدمات کمتر دیده شده در بیمه پایه است که به‌صورت تکمیلی و تجمیعی برای درمان کامل مددجو به آن پرداخته و تا درمان قطعی ادامه خواهد داشت.

استفادهذ 400 مددجو از خدمات پزشکی متخصصان گروه جهادی پزشکی

کوروش امیری در ادامه با اشاره به آغاز کارگروه جهادی متخصص در کمیته امداد اظهار داشت: برای سومین بار است که گروه‌های جهادی پزشکی با هماهنگی کمیته امداد کار خود را در بخش مددجویان آغاز کردند.

وی در ادامه با اشاره به حضور 400 مددجو کمیته امداد در این دوره پزشکی بیان کرد: این گروه جهادی با حضور پزشکان متخصص در بخش‌های مختلف چون روان‌شناسی، دندان‌پزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، اطفال، عفونی، مامایی، داخلی، شنوایی‌سنجی، پرستاری و داروساز به وضعیت درمان 400 مددجو رسیدگی می‌کنند که از این تعداد 300 مددجو بیماریشان محرز و آزمایش‌های نخستین در یک ماه گذشته انجام و امروز در راستای ادامه درمان حضور یافتند.

رئیس کمیته امداد پاکدشت با اشاره به هزینه داروها تأکید کرد: داروهای تجویز شده که نقش مهمی در درمان بیماران داده می‌شود همه رایگان است و اگر تشخیص داده شود بیماری نیازمند ادامه درمان در روزهای بیشتر دارد با پزشکان متخصص هماهنگ می‌شود تا ادامه درمان هم به‌صورت کاملاً رایگان انجام شود.

امیری در پایان با اشاره به‌ضرورت حضور گروه‌های جهادی متخصص پزشکی خاطرنشان کرد: با توجه به کم بودن پزشکان متخصص در شهرستان نیاز فعال شدن گروه‌های جهادی متخصص با هماهنگی‌های لازم احساس می‌شود در همین راستا پایش بیماران از طریق مددکارها و واحد درمان کمیته امداد در قالب گروه‌های مددکاری درون‌سازمانی پایش و امروز برای شروع و یا ادامه درمان دعوت شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد