Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود، با بیان اینکه مهم ترین نیاز امروز جامعه طبق تاکید مقام معظم رهبری اقتدار است، افزود: به اقتدار در برخی از زمینه ها دست یافته‌ایم اما زمینه های اقتدار همه جانبه باید فراهم شود.
وی ادامه داد: اقتدار معنوی زمینه ساز اقتدار فرهنگی است و پس از آن اقتدار در دیگر حوزه ها فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه اگر کسی در برابر اقتدار ملت ایران کمترین مانعی ایجاد کند خائن است، اظهار داشت: بخش دولتی باید زمینه را برای سرعت بخشیدن به سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کند.
امینی اضافه کرد: ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری برای نام گذاری سال از شعارهای اقتصادی استفاده می کنند و در زمینه اقتصاد اگر تعلل و سستی شود حتی اگر قصد خیانت وجود نداشته باشد، خیانت به شمار می رود.
امام جمعه شاهرود همچنین با تاکید بر اینکه آیین تشییع سردار شهید سلیمانی نباید از یادها برود، تصریح کرد: این روزها به همراه روزی که ایران سیلی محکمی به آمریکا زد، یوم الله است.
امینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیروی قدس سپاه را رزمندگان بدون مرز نامیدند، یادآور شد: این نکته را باید در ادبیات مقاومت دنبال کرد که هرکجا مظلومی در عالم باشد، این رزمندگان، نه برای نفت و مافیای قدرت و ثروت، بلکه برای نجات مردم و مبارزه با استعمار و استکبار وارد عمل می شوند.
وی، به موضوع بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس  شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان نیز اشاره کرد و گفت: همه کشورها برای برگزاری انتخابات قانون دارند و در برخی موارد قوانین سخت تری نسبت به ایران دارند و در قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز وسیله احراز صلاحیت در انتخابات شورای نگهبان است.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه صلاحیت افراد در چهار مرحله بررسی می شود، افزود: چهار نهاد باید مستندات را بررسی می کردند که مراحل قانونی این فرآیند انجام شد. 
امینی، به موضوع شیطنت برخی کشورها در مساله میزبانی تیم های فوتبال ایران در بازی‌های لیگ قهرمانی آسیا نیز اشاره کرد و گفت: فوتبال با همه ارزشی که برای جوانان دارد نباید عزت ملت و حتی تیم های کشور را ضایع کند.

امام جمعه شاهرود گفت: نباید اسیر کسانی شد که عروسک خیمه شب بازی دشمنان هستند و از مسئولان می خواهیم محکم جلوی این تصمیم‌ها در حوزه ورزش بایستند.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری شاهرود شورای نگهبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شاهرود شورای نگهبان مقام معظم رهبری شاهرود شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که توسط دانشجویان آمریکایی و اروپایی سر داده می‌شود، به معنی موفقیت امامین انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: در زمان این امام بزرگوار، هجمه‌های فرهنگی خیلی زیادی اتفاق افتاده بود که امام صادق (ع) در مقابل آن‌ها دو راهبرد داشت که یکی از آن‌ها تبلیغ و تبیین دین اسلام و پاسخگویی به شبهات بود.

وی با اشاره به اینکه زمان امام صادق (ع) شبیه زمان کنونی کشور ماست، گفت: امروز دشمنان با تمام قدرت رسانه‌ای، فیلم‌سازی، فضای مجازی و ... به‌دنبال هجمه فرهنگی در کشورند تا اراده را از جوانان ما بگیرند و آن‌ها را به فساد بکشانند. بنابراین ما باید در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم، باید کار تبلیغ و تبیین ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را انجام دهیم و جنایت‌های دشمنان را افشا کنیم.

وی بیان کرد: امروز جوانان و دانشجویان آمریکایی و اروپایی به میدان آمده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند. این امر به معنی آن است که آن‌ها به رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون خود اعتماد ندارند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود، ادامه داد: با همین تدبیر امامین انقلاب، امروز همه جوانان این پیام را دریافت کرده‌اند و این امر به معنای موفقیت امامین انقلاب است.

وی گفت: راهبرد دوم امام جعفر صادق (ع) مبارزه با طاغوت بود که ملت ایران نیز از ابتدای شکل‌گیری انقلاب، مبارزه با طاغوت را در دستور کار قرار داد و امروز قدرت پیدا کرده است.

وی افزود: امروز اسرائیل بر سر انجام «وعده صادق» تنبیهی شد که نقطه عطفی برای همه جهان شد. سیلی‌ای که به رژیم صهیونیستی زده شد، قدرت ایران را نمایان کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح