Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:56:19 GMT

وصل مجدد برق 70 روستای شهرستان چگنی در لرستان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۱۲۴

وصل مجدد برق 70 روستای شهرستان چگنی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه به علت بارش سنگین برف، برق بیش از ۷۰ روستاهای شهرستان چگنی قطع شدند، گفت: با تلاش شبانه‌روز پرسنل شرکت برق شهرستان چگنی، ۷۰ روستای این شهرستان دوباره برق‌دار شدند.

 به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، فریدون خودنیا اظهار کرد: نیروهای همیشه فعال بلافاصله و در کمترین فرصت ممکن بعد از قطع شدن بارش برف، وارد عمل شدند و با تلاش همه جانبه خود توانستند برق ۷۰ روستا را وصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زندگی و آرامش همه مردم به انرژی برق وابسته است، تصریح کرد: همه پرسنل شرکت برق تلاش می‌کنند تا خدمات بسیار مطلوب خود را در کمترین زمان ممکن به مشترکان ارائه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برق رسانی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: طی سامانه بارشی اخیر شاهد بارش شدید باران در محورهای مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: تمام گشت‌های عملیاتی راه‌وترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات در محورها مستقر و عملیات پایش و کنترل محورهای مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی و پاک‌سازی سطح جاده را انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: باتوجه‌به لغزندگی محورها مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، در صورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6095917

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان