Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: با توجه به زمان کوتاه و داشته‌های‌مان، به نظرم بیشتر از حد و اندازه خود در مسابقات قهرمانی آسیا ظاهر شدیم.

درباره عدم صعود تیم ملی هندبال به مسابقات جهانی اظهار داشت: تیم ملی صرف‌نظر از نتیجه کلی که باعث عدم صعود به قهرمانی جهان شد، حضوری شایسته و خارج از انتظار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به زمان کوتاه و داشته‌های‌مان، به نظرم بیشتر از حد و اندازه ظاهر شدیم.

وی افزود: آخرین دیدار مقابل کره جنوبی که آخرین گام برای رسیدن به مسابقات جهانی بود، با حساسیت بالایی شروع شد. ما چند مصدوم داشتیم و سجاد استکی را در بازی با کویت از دست دادیم. استکی در بازی با قطر هم حضور نداشت. او چند روز تحت درمان بود و تمام تلاشش را کرد و علی‌رغم درد در زمین حاضر شد، ولی درد شدید مانع ادامه حضورش شد.

سرمربی تیم ملی هندبال ادامه داد: چند مصدوم دیگر از جمله علیرضا موسی، مجتبی حیدرپور، مجتبی کرمیان و الله‌کرم استکی داشتیم. آنها با وجود مصدومیت حاضر شدند با انگیزه بالا مقابل کره جنوبی در میدان شرکت کنند و نگذارند این شانس به راحتی از دست ما برود.

حبیبی گفت: بازی را به خوبی  آغاز کردیم و در دفاع موفق بودیم. در حمله اشتباهاتی را داشتیم که اجازه نداد اختلاف امتیازمان بیشتر شود. در نیمه دوم فشار زیاد بود و ما چند مصدوم داشتیم و سعی کردیم به بازیکنان به صورت متناوب در دفاع و حمله استراحت بدهیم. سرعت بازی کره جنوبی زیاد بود و یک بازی پرفشار را داشتیم. ما سعی کردیم با توجه به مشکلاتی بود، بازیکنان را در پست‌های مختلف جابه‌جا کنیم، اما فشار بازی به قدری زیاد بود که به دلیل خستگی و تحلیل انرژی کار سخت شد.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین قضیه در این مسابقات پرفشار بودن آن بود و در کمتر از 20 ساعت دو بازی سخت انجام دادن باعث ایجاد چند مصدوم و کم شدن قدرت فیزیکی بازیکنان شد. در نیمه دوم دیدار با کره جنوبی انرژی بازیکنان کم و باعث شد تمرکز کمتر شود و اشتباهات تکنیکی بیشتری داشتیم.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی تا قبل از یکی دو دقیقه آخر خوب پیش رفت و با دو گل پیش بودیم. در بدترین و حساس‌ترین زمان بازی ابتدا مجتبی حیدرپور دو دقیقه اخراج شد و بلافاصله پویا نوروزی‌نژاد کارت قرمز گرفت و دو بازیکن باتجربه را که می‌توانستند در لحظات پایانی به تیم کمک کنند، از دست دادیم و مجبور شدیم با دو بازیکن کمتر مقابل کره جنوبی قرار بگیریم.

حبیبی تأکید کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه حمله ماقبل آخر فعال بود، بعد از گذشت 20 ثانیه داور با اعلام‌ اتلاف وقت باعث شد این حمله را از دست بدهیم و گل مساوی را دریافت کنیم و در 9 ثانیه آخر که سعی کردیم برنامه خود را برای به ثمر رساندن گل پیاده کنیم، بلافاصه مرتکب خطای شارژ در حمله شدیم و آخرین فرصت را از دست دادیم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب با شکست ۲-۰ مقابل اورتون از کورس قهرمانی لیگ برتر دور شد. ابتدا در نیمه اول جرد برنتویت و سپس در نیمه دوم دومینیک کالورت لوین برای تیم شان دایش گلزنی کردند و اورتون را به سه امتیاز رساندند. یورگن کلوپ که در آستانه تجربه یک ناکامی دیگر است در پایان دیدار در مورد شرایط تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

شکست غیرمنتظره امشب؟
من بسیار ناامید هستم. اجازه دادیم اتفاقات زیادی بیفتد و بازی تبدیل به بازی مدنظر اورتون شد. دو گل از ضربات ایستگاهی. اورتون روی ضربات ایستگاهی واقعا قوی است. این را می‌دانستیم ولی به آنها اجازه دادیم از این راه به ما ضربه بزنند.

گل دوم؟
آنها گل دوم را با کاری که در تمام فصل انجام دادند به ثمر رساندند. ما دقیقا می‌دانستیم که توپ به کجا می‌رود اما دفاع نکردیم. آنها ضربه آزاد پشت ضربه آزاد به دست می‌آوردند. ما توپ را در اختیار داشتیم اما آنها ضربه آزاد به‌دست می‌آوردند. این بخشی از داستان امشب است. ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

یک باخت دیگر؟
بعد از بازی فولام کمی جو تیم بهتر شده بود اما دوباره با این بازی خراب شد. دو مهاجم‌مان را در این بازی نداشتیم که می‌شود گفت یکی از عوامل تاثیرگذار در باخت بود. یکی ژوتا به دلیل مصدومیت و یکی خاکپو که الان خوشبختانه پدر شده است.

دلیل شکست؟
ما تلاش کردیم. در نهایت به اندازه کافی خوب نبودیم. اگر ببرید ۵۰ دلیل دارید، اگر شکست بخورید، فقط یک دلیل و آن هم اینکه به اندازه کافی خوب نبودیم. واقعا همینطور است.

کورس قهرمانی؟
شانس بسیار بسیار کمی داریم. نزدیک به صفر. فقط چند نتیجه افتضاح از منچستر سیتی و آرسنال می‌تواند شانس ما را افزایش دهد. در هر حال ما تمام تلاش‌مان را برای بردن بازی‌های باقیمانده انجام می‌دهیم.

پیام‌تان به هواداران؟
فقط می‌توان برای این نتیجه از هواداران عذرخواهی کرد. وضعیت عجیبی است. باید بهتر بازی می‌کردیم، اما نشد، به همین دلیل باختیم.

دیگر خبرها

  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • چه شد که مغز و هیکل انسان امروزی انقدر کوچک شد؟!
  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • تمجید دروسی از آزمون
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت