Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@05:52:24 GMT

مهاجری خبر داد: چمن طبیعی در راه ورزشگاه وطنی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۳۰۲

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از یک وقفه 40 روزه تنور لیگ داغ می‌شود. امیدواریم دوباره بتوانیم تماشاگران را جذب استادیوم کنیم. بعد از تغییراتی که در باشگاه انجام شد باید از آقای صنیعی فر تشکر کنم و الان بار تیم را آقای حدادیان به دوش می‌کشد. 

او ادامه داد: ایشان برنامه‌های خوبی دارد که امیدوارم با این برنامه ها دیگر دغدغه های روزمره تیم برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر عوض می‌شود و قرار است چمن ورزشگاه طبیعی شود. چمن مصنوعی برای ما آزار دهنده بود و این اتفاق خوبی است.

مهاجری درخصوص نقل و انتقالات تیم نساجی گفت: ما در نیم فصل چند بازیکن را از دست دادیم و هنوز تکلیف آن ها هم هنوز معلوم نیست. بعد از آن بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردیم. دو بازیکن مهم خود را در این بازی نداریم اما امیدوارم در بازی پیش رو بتوانیم با تمرکز لازم بتوانیم پیروزی و سه امتیاز لازم را کسب کنیم. این مساله را باید مالکیت باشگاه جزئی‌تر صحبت کند. پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان تا چند روز آینده انجام می‌شود و خدا را شکر دغدغه‌ای بابت مساله مالی نداریم.

مهاجری درباره تغییر چمن ورزشگاه وطنی گفت: من فکر می‌کنم در سریع ترین وقت ممکن این مساله انجام می‌شود و مسوولان ریز این جزئیات را اعلام می‌کنند. نگهداری چمن طبیعی در شمال به علت بارندگی سخت است و اگر بتوانیم نگهداری خوبی از این چمن داشته باشیم می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما می خواهیم نتایج بهتری کسب کنیم. فوتبال ما قابل دفاع است اما چند بازیکن ما در نیم فصل از دست رفتند و بازیکنان جدید با هماهنگی بیشتر می‌توانند عملکرد تیم را بهتر کنند. از هواداران هم می‌خواهم که به استادیوم بیایند و از تیم حمایت کنند.

او در پایان درباره مشکلاتی که مبنی بر میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش آمد تاکید کرد: من در این جایگاهی نیستم که بخواهم صحبت کنم. نرفتن به بازی‌ها مشکلی را حل نمی‌کند. ما باید از حق خودمان دفاع کنیم. ما سهمیه 2+2 در آسیا داریم و خیلی از کشورها هستند که چنین سهمیه‌ای ندارند.  باید برای جایگاه مان تلاش کنیم که بتوانیم حق خود را بگیریم. ما باید در مسابقات شرکت کنیم. ما چه مشکل امنیتی داریم؟ سانحه هواپیمایی پیش آمده خیلی دردناک بود اما یک اتفاق بود و نمی‌توان به کل امنیت کشور تعمیم داد. کسانی که در AFC صندلی دارند تا جایی که حتی کرسی مسوولیتشان به خطر بیفتد باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا ما به حق خود برسیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران محمدرضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه‌های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی خیلی خوب و دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران خوبمان در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و همچنین پلیس راهور که توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جان‌باختگان در تصادفات جاده‌ای بود که نسبت به سال گذشته اتفاق افتاد.

سردار حسینی تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده‌ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده‌ای خوشبختانه شرایط نسبتاً خوبی را داشتیم که با همین برنامه‌ریزی و با همین حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب‌تری نسبت به سال گذشته باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه بتوانیم به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم حتماً باید اقدامات خود در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه باشد.

وی افزود: انتظار داریم از همه بخش‌هایی که در این موضوع نقش و سهم دارند به ویژه سازمان صداوسیما که امسال را یک سال متفاوت در نظر بگیرند برای اینکه همه این بخش‌ها بتواند در موضوع سلامت مردم در شد آمدی و همچنین در حوزه رانندگی آموزش‌های لازم انتقال پیدا کند.

کد خبر 6088286

دیگر خبرها

  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است