Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:29:53 GMT

لزوم مرزبندی روشن با دشمنان انقلاب

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۶۰۰

لزوم مرزبندی روشن با دشمنان انقلاب

امام جمعه خوی گفت: مقام معظم رهبری مدظله العالی بارها به مردم و کارگزاران نظام توصیه فرموده و هشدار داده اند که با دشمنان مرزبندی داشته باشید.

حجت الاسلام سید رضی شکوری در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: در بعضی روایات اهل بیت(ع) برای تقوا اصول و معیارهایی بیان شده است که از جمله آن، امام صادق(ع) می فرماید صاحب ورع و تقوا به سه اصول احتیاج دارد از آزار رسانی به بندگان اعراض کند، دنبال افشای اسرار و غیبت مردم نباشد و ستایش و سرزنش مردم در نظر او مساوی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به هوشیاری نسبت نقشه  دشمن در انتخابات اشاره کرد و افزود: لازم است در انتخاب اصلح دقت بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس، اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در تمام حوادث و اتفاقات مهم نظام جمهوری اسلامی نقش آفرینی کرده و تا توانسته به ملت ایران آسیب رسانده است و در نوع انتخابات تلاش کرده تا به وسیله عوامل خود و انسان‌های غافل و پیرو هوای نفس نقش آفرینی مردم را زیر سوال ببرد.

شکری افزود: مقام معظم رهبری در نوع انتخابات در این زمینه به مردم ،مسئولان و نامزدها هشدار داده است.

تقویت ظرفیت‌ها از محورهای کلی بیانیه گام دوم است

شکوری در ادامه بحث مروری بر بیانیه گام دوم را مورد اشاره قرار داد و گفت: محورهای کلی بیانیه گام دوم را می توان در دو محور خلاصه و تبیین کرد که شامل دستاوردهای کلان و ظرفیتهای موجود است که وظایف و مأموریت‌هاهر کدام از این دو محور وظایف و رسالتهای سنگینی را بردوش ما می گذارد.

خطیب جمعه خوی اعلام کرد: حفظ و نگهداری دستاوردها، شناسایی و تقویت ظرفیتها، محقق ساختن مأموریتها از جمله وظایف ما در بیانیه گام دوم انقلاب است.

امام جمعه خوی در ادامه ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی بارها به مردم و کارگزاران نظام توصیه فرموده و هشدار داده اند که با دشمنان مرزبندی داشته باشید.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه انقلاب اسلامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور