Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای ایل شوهان و عملیات غرورآفرین والفجر ۵ در چنگوله مهران اظهار داشت: سردار سلیمانی چه کرد که این‌جور در قلب ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان قرار گرفت؟ حاج قاسم الگویی از اخلاص، ایمان در ولایتمداری و فرمانده ای شجاع در میدان رزم بود که شر داعش و تروریست‌های تکفیری را از سر ملت‌های مظلوم منطفه و جهان کم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تشییع پیکر پاک و مطهر این سردار سرافراز سپاه اسلام رستاخیزی در ایران به پا شد؛ قریب ۲۵ میلیون نفر از مردم ایران به خیابان‌ها آمدند و بزرگترین تشییع جهان را رقم زدند. این رستاخیز در هیچ جای جهان سابقه نداشت مگر در زمان ارتحال حضرت امام (ره).

وی افزود: شهادت حاج قاسم ضمن اینکه برکتی برای نظام و دنیای اسلام بود باعث انقلاب و نهضتی دیگر شد، هیچ گاه امت مسلمان و نهضت‌های آزادی بخش دنیا یاد و خاطره‌ی این سردار بزرگ را فراموش نخواهند کرد.

وی بیان داشت: امام راحل فرمودند عشایر ذخایر انقلاب اند، و چه خوب ایلات و عشایر ایلام این مفهوم را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: به عینه دیدیم که ایلات در ایلام چه مقاومت‌ها و ایستادگی‌هایی در مقابل دشمن نشان دادند. آنها مرزداران غیوری نه تنها برای ایلام بلکه برای ایران اسلامی بودند.

استاندار ایلام عنوان کرد: ما ایلامیان در دوران جنگ تحمیلی مرزداران ایران و اسلام بودیم، درود بر مردم ایلام، درود بر عشایر و ایلات ایلام و درود بر ایل بزرگ شوهان...

سلیمانی دشتکی عنوان رد: در آن جنگ نابرابر که با حمله صدام و با حمایت و پشتوانه قدرتهای بزرگ جهانی و ابرقدرتهای آن زمان ازجمله آمریکای جنایتکار، متحدان اروپایی، شوروی سابق با سیستم‌های ماهواره‌ای، انواع جنگ افزارها، سلاح‌های شیمیایی شروع و ادامه یافت مردم ایران اسلامی ازجمله مردم مرزبان ایلام جانانه در مقابل دشمن ایستادند و با سلاح ایمان به خدا پیروز شدند.

وی گفت: استان ایلام با ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز رتبه‌ی اول ایثارگری در کشور دارد.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: در ۸ سال جنگ تحمیلی این مردمان بزرگ برای دفاع از ایران اسلامی جنگیدند و امروز کشور مدیون ایلام هست تا بلکه ۸ سال عدم توسعه نیافتگی ایلام عزیز جبران شود.

وی افزود: امروز تمام دلسوزان چه در استان و چه خارج از استان همه برای توسعه استان ید واحده شده‌اند و این جای خوشحالی دارد.

وی بیان داشت: نماینده محترم ولی فقیه در استان، نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، همه سران، بزرگان، مدیران و فعالان و نخبگان و اقشار و توده‌های مختلف مردم استان همه یک حرف دارند و آن هم جبران ۸ سال عدم توسعه نیافتگی ایلام در دوران جنگ تحمیلی است.

استاندار ایلام ادامه داد: ایلات و عشایر استان ایلام در ۸ سال دفاع مقدس نمره قبولی گرفتند و آنان امروز جزو افتخارات کشور هستند.

وی افزود: مرز ایلام جایگاه حساس و استراتژیک برای کشور در زمان جنگ داشت و حفظ این مردم به دست مردمان دلیر این دیار و دیگر رزمندگان اسلام صورت گرفت.

کد خبر 4833882

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی دفاع مقدس جنگ تحمیلی بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین ایلام دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام

ناصر مرادی پویانی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: حوزه‌ی زکات این نهاد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با آغاز برداشت محصولات کشاورزی فعالیت خود را در زمینه جمع آوری زکات غلات کشاورزان استان آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان دهلران به عنوان قطب کشاورزی استان ایلام که برداشت محصولات کشاورزی آغاز شده است گفت: پیش بینی می‌شود که تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از ۲ میلیارد تومان زکات در این شهرستان جمع آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه زکات جمع آوری شده توسط این نهاد و اعضای شورای زکات در سریع‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می‌شود گفت: در تازه‌ترین مورد از توزیع زکات مبلغ ۶ میلیارد تومان زکات فطریه بین مردم نیازمند استان توزیع شد.

مرادی پویانی افزود: این میزان زکات فطریه با مشارکت این نهاد و دیگر دستگاه‌های جمع آوری کننده مانند بهزیستی، سازمان زندان‌ها، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و.... در سطح استان جمع آوری و در بین مردم نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 6099720

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • مشکل آب روستای ریکای مهران مرتفع شد
  • نقش دانشگاه آزاد در توسعه همکاری‌های استان واسط عراق و ایلام
  • راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان ایلام
  • گروسی خواستار تدابیر ملموس ایران برای رفع نگرانی‌ها
  • گروسی خواستار تدابیر «ملموس» ایران برای رفع نگرانی‌ها شد!
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام