Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادره رضایی مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی طی بیانیه‌ای به اتهامات منتشر شده در برخی رسانه‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه نادره رضایی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار بزرگ مقاومت، مجاهد نستوه و سرباز وطن حاج قاسم سلیمانی و درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع و وداع با ایشان و محکومیت جنایت و اقدام وحشیانه آمریکا در ترور این شهید والامقام و همراهان شان که یک اقدام تروریستی جنگی محسوب و در تاریخ جهان هم‌ردیف جنایات کودتای ۲۸ مرداد و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران ثبت می شود و همچنین مصیبت درگذشت جانباختگان سقوط اندوهبار یک فروند هواپیمای مسافربری اوکراینی؛ پیرو اخبار منتشر شده در رسانه ها درباره اینجانب، توضیحات مشخص و مختصر شده ای به شرح ذیل ارائه می شود:

- تا زمانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت خدمت داشته باشم، رویکردم جز خدمت صادقانه با تکیه بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و مبارزه با رانت و فساد نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گام دوم انقلاب نیاز به حضور جوانانی است که بر سر آرمان ها، اصول و دغدغه هاشان برای ایران و برای اسلام ایستاده اند و دل در گروی این مرز و بوم دارند و تمام قد پای اعتقاداتشان می ایستند.

با توجه به اخبار جعلی و سراسر کذب منتشره تصریح می کنم که تا کنون هیچ نامه ای را به هیچ کدام از روسای جمهور آمریکا امضا نکرده ام و رسما تکذیب می کنم و هیچ نسبت خویشاوندی با هیچ یک از مسئولان قبلی و فعلی کشور(نسبی و سببی) نداشته و ندارم و در طی چند نوبت که این اخبار کذب در رسانه ها منتشر شده، هربار شکایت رسمی کرده و به همین منظور چندین پرونده قضایی تشکیل شده را پیگیری نموده ام که برخی منجر به صدور حکم و قرار نهایی شده و تعدادی در حال پیگیری و در جریان است(که مستندات به پیوست ارسال می شود).

برای تصدی مسئولیت جدید در شرکت انتشارات علمی و فرهنگی نیز تمامی مراحل اداری و قانونی و تعیین صلاحیت در مورد اینجانب انجام شده است.

در پایان لازم به ذکر است که در این مدت علیرغم میل باطنی و اعتقاد به ضرورت تلاش و تمرکز بر انجام امور محوله در حوزه مسئولیت ام با توجه به شرایط خطیر کشور لازم دانستم این اتهامات کذب مطرح شده را بی پاسخ نگذاشته و در برابر این فضاسازی ها و تخریب های سازمان دهی شده به افکار عمومی توضیحاتی ارائه دهم و البته حق شکایت از عاملان انتشار اخبار اخیر کما فی السابق برای اینجانب محفوظ است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب جهان رسانه علمی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی

محمدعلی اسکندری سفیر کشورمان در ازبکستان با آزاد بیک نظربیک اف وزیر فرهنگ این کشور ملاقات کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار راهکارهای تحقق اهداف تبیین شده توسط روسای جمهور در حوزه های تمدنی، فرهنگی و هنری به ویژه در سال 1403 بررسی شد.
 
در این نشست اسکندری سفیر کشورمان ظرفیت ها و توانمندی های کشورمان در حوزه فیلم و سریال، اسناد و مستند سازی، کتاب، موزه، موسیقی،تجهیزات فنی حوزه فرهنگ، شهرک های سینمایی و غیره را تشریح کرده و بر آمادگی کشورمان جهت همکاری های مستمر تاکید کرد.

در  این دیدار همکاری برای گرامیداشت  مفاخر علمی به صورت مشترک و همکاری فرهنگی در نهادهای منطقه  ای و بین المللی نیز بررسی شد.

آزادبیک نظربیک اف وزیر فرهنگ ازبکستان نیز ضمن مثبت خواندن و روبه رشد مناسبات در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی،  بودن همکاری های دو جانبه، فرهنگ و تمدن مشترک را زیربنای مناسبی برای تقویت همکاری در تمامی زمینه اعلام کرد.

وی گفت امیدوار است با تهیه برنامه اقدام مشترک در حوزه فرهنگ، راهکارهای عملیاتی برای تحقق اهداف مورد نظر روسای جمهور ازبکستان و ایران را تدوین کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • ۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد