Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه هشترود با انتقاد از تایید صلاحیت فله‌ای در هیات‌های اجرایی گفت: هیات اجرایی مگر در شهرستان‌ها فقط دکور است یا آنها به وظیفه قانونی خود عمل نمی‌کنند و یا مدارک و مستندات درست به این هیات نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود با اشاره به اهمیت انتخابات 2 اسفند افزود : مشارکت بالا و شکوه مشارکت در انتخابات دوم اسفند امنیت و اقتدار کشور را ارتقا می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم باید در انتخاب افراد اصلح دقت کافی و لازم را به خرج دهند و افرادی را که ولایی و گوش به فرمان ولایت باشند و مصلحت کشور را اولویت کاری خود بدانند انتخاب کنند تا کشور با مجلس قوی بتواند در خدمت  مردم باشد.

خطیب جمعه هشترود انتخابات را آبروی نظام و انقلال دانست و گفت: نباید عده ای انتخابات را بازیچه خود کنند.

وی گفت: جای سوال است که چرا عده‌ای افراد در هیات اجرایی به صورت فله‌ای تایید شده‌اند اما در نظارت احراز و رد صلاحیت شده‌اند این اندازه ارقام رد صلاحیت شده بین هیات اجرایی و نظارت کمی نیاز به تعامل دارد.

رحیمی گفت: هیات اجرایی مگر در شهرستان‌ها فقط دکور است یا آنها به وظیفه قانونی خود عمل نمی‌کنند و یا مدارک و مستندات درست به این هیات نمی‌دهند.

خطیب جمعه هشترود ادامه داد: برای ما قابل قبول نیست که می‌گویند شورای نگهبان جناحی وارد عمل شده اصلا چنین چیزی نیست و همه باید ملزم به رعایت قانون باشند.

انتهای پیام/60013

منبع: فارس

کلیدواژه: تایید صلاحیت امام جمعه نماز جمعه ولایت امام جمعه هشترود هشترود تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی علی رحیمی خطبه انتخابات مجلس شهرستان هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی نگران کننده است

به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

انتهای پیام/

کد خبر: 1228440 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود