Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی قبل از ظهر جمعه در دیدار نماینده ولی فقیه و مسئولان حج و زیارت با تأکید بر لزوم تلاش مسئولان حج و زیارت برای ارائه خدمات بیشتر به زائران، افزود: متأسفانه حاکمان سعودی سیاست‌های غلطی را در پیش گرفته‌اند.

وی ضمن ابراز تأسف از وحدت میان سعودی‌ها با آمریکا و صهیونیست‌ها، افزود: سعودی‌ها در سیاست با ایران مقابله می‌کنند و از نظر اعتقادی و دینی نیز دشمن شیعه محسوب می‌شوند و علیه تشیع کار جدی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد سطوح عالی حوزه بیان کرد: تخریب آثار تاریخی دینی توسط سعودی‌ها امری ناپسند است که وهابیت برای مقابله با شیعه این آثار تاریخی دینی را در مکه و مدینه نابود کرده است تا اثری باقی نماند.

وی گفت: باید حادثه منا با دقت بررسی و حقوق حجاج جانباخته پیگیری شود و سعودی‌ها باید این حقوق را تأمین کنند.

آیت الله نوری همدانی حادثه دردناک منا را نتیجه سو تدبیر سعودی‌ها دانست و افزود: ایران اسلامی در منطقه و جهان دارای قدرت بی شماری است.

وی عظمت و قدرت ایران را ناشی از قدرت اسلام و اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد: باید امت اسلام را با جایگاه ایران اسلامی آشنا کرد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: مسلمانان باید برای اعتلای جهان اسلام و رهایی از دست ظالمان متحد شوند و نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان هوشیار باشند.

کد خبر 4833880

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله حسین نوری همدانی ایت الله نوری همدانی آل سعود مراجع تقلید قم بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین ایلام دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زمانه ای که حکومت حاکمان به نام دین بود، امام صادق (ع) چه کردند؟

گفتاری از آیت الله العظمی جوادی آملی

 

حجم ویدیو: 15.58M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • در زمانه ای که حکومت حاکمان به نام دین بود، امام صادق (ع) چه کردند؟
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است