Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بستان‌آباد گفت: در مورد عدم پایبندی اروپایی‌ها به برجام و طرفداری از آمریکا گفت؛ این عمل اروپایی‌ها نشان دهنده این است که اقتدار باید درون‌زا باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان آباد، سیدرضا رضوی امروز در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجدجامع بستان‌آباد با اشاره به اینکه ارزش کار مشوقان کارهای خیر در جامعه، کمتر از انجام آن عمل صالح نیست، اظهار داشت: این بی انصافی است که یک فرد در کارهای خیر جامعه مشارکت نکند و برای حل مشکلات جامعه و محرومان قدم برندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین نیاز امروز جامعه وحدت و آرامش است

امام جمعه بستان آباد با اشاره به حوادث تلخ و شیرین در دو ماه اخیر گفت؛ دشمن  تلاش می‌کند مردم را ناامید کند و مهم‌ترین نیاز این روزهای جامعه را آرامش و وحدت عنوان کرد.

رضوی در ادامه با اشاره به خطبه‌های بصیرتی مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته، آن را رفراندوم بزرگ برشمرد و گفت؛ هشدار بزرگی بر دشمنان  بود تا بدانند که مردم ایران هنوز هم ولایت‌مدار هستند.


شکست ابهت آمریکا در پایگاه‌های نظامی، عنایت الهی است

امام جمعه بستان آباد در ادامه به موشک باران پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق توسط دلیرمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت؛ تا بحال هیچ کشوری در دنیا نتوانسته است ابهت آمریکا را بشکند و این نشانه‌ای از عنایت الهی است.

رضوی با بیان اینکه اخلاص برکت دارد و رشد و نمو می‌آورد، گفت؛ حماسه تجلیل از شهیدسردار سلیمانی و هم رزمانش ناشی از این است که ریشه‌های فکری آنان هدف الهی داشت.

اقتدار باید درون‌زا باشد

امام جمعه بستان آباد در مورد عدم پایبندی اروپایی‌ها به برجام و طرفداری از آمریکا گفت؛ این عمل اروپایی‌ها نشان دهنده این است که اقتدار باید درون‌زا باشد.

رضوی در آخر خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه وضعیت امروز کشور لیبی را عبرت بزرگی بر جهانیان دانست که همه باید یاد بگیرند به نیروها و نظام داخلی خود تکیه کنند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: برجام آمریکا جامعه امام جمعه سیدرضا رضوی بستان اباد تبریز خطبه نماز لیبی قاسم سلیمانی رهبر انقلاب امام خامنه ای رفراندوم مسجد خبرگزاری فارس فارس آذربایجان شرقی فارس تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه