Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در سیستان و بلوچستان، گفت: در حال حاضر تمام راه‌های روستایی و شهری باز شده است و 13 فروند بالگرد، اقلام و وسایل مورد نیاز سیل‌زدگان را در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان توزیع می‌کردند و در حال حاضر هم دو روز است که به صورت نقطه‌ای عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از 8 هزار بسته غذایی در مناطق سیل زده توزیع شده است که مدت مصرف این بسته‌های غذایی یک ماهه است. و در حال حاضر مشکلات سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان کمتر شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت:‌سبدهای غذایی یک ماهه را در 72 ساعت اولیه سیل توزیع کرده‌ایم تا بتوانیم جلوی مشکلات احتمالی را بگیریم.

بختیاری یادآور شد: بیش از 80 هزار غذای گرم تا کنون در سطح سیستان و بلوچستان توزیع شده است و ما شاهد آن هستیم که وسعت وسیعی از سیستان بلوچستان که حدودا یک صد هزار متر مربع است، آب فرا گرفته است.

وی گفت: از شب گذشته نیز بارندگی‌ها در استان سیستان و بلوچستان آغاز شده که مجددا راه دسترسی سه روستا بسته شد که با فروکش شدن آب، راه دسترسی باز شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه ما نیاز فوری به ماشین‌آلات سنگین راهسازی داریم، گفت: 24 هزار واحد روستایی و شهری نیاز به تعمیر و بازسازی دارد که از امروز بازسازی آغاز شده است.

بختیاری افزود: در حوزه راه‌ها راه 24 روستا سنگین است و باید نسبت به مناسب سازی این راه‌ها اقدام شود.

وی تاکید کرد: از دستگاه‌های ذیربط درخواست می‌شود که نسبت به ارسال ماشین‌آلات به استان سیستان و بلوچستان اقدام کنند. البته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام علاوه بر توزیع 90 تن کالا و امکانات از امروز نیز ماشین آلات سنگین را به این منطقه ارسال کرده است.

انتهای پیام/

20 / 20 تعمیر 24 هزار واحد مسکونی علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور توزیع 8 هزار بسته غذایی در مناطق سیل زده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تعمیر 24 هزار واحد مسکونی علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور توزیع 8 هزار بسته غذایی در مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان