Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای امنیت ملی در پیامی خطاب به مرجعیت عالی، دولت و ملت سلحشور عراق ضمن پاسداشت برپایی تظاهرات میلیونی و تاریخی مخالفت با اشغالگری آمریکا و حمایت از استقلال و حاکمیت ملی عراق، این اقدام ارزنده را نشانه‌ای از پیشتازی و پرچم‌داری عراق پرافتخار در مسیر اخراج آمریکا از منطقه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترور ناجوانمردانه سرداران مبارزه با تروریسم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خطای راهبردی ترامپ و تیم شرور حاکم بر کاخ سفید دانست و گفت: شمارش معکوس خروج آمریکا از منطقه از بامداد جمعه ۱۳ دی ماه آغاز شده و پژواک ناقوس افول اقتدار پوشالی واشنگتن هر روز با طنین بلندتری به گوش می‌رسد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: تظاهرات میلیونی مردم عراق نشان داد که تهدید آمریکا مبنی بر تحریم این کشور در صورت اجرای قانون اخراج نظامیان واشنگتن، ابزار پوسیده‌ای است که نمی‌تواند اراده دولت‌ها و ملت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

دریابان شمخانی تاکید کرد: آمریکا باید از این بس خود را برای لمس تازیانه قدرت مردم منطقه آماده کند.

وی افزود: تظاهرات میلیونی مردم آزاده و سلطه ستیز عراق آغاز نهضتی فراگیر است که ملت‌های زخم خورده از تجاوز آمریکا آن را ادامه خواهند داد.

دبیر شورای امنیت ملی اظهار داشت: رویکرد واقعی مردم منطقه نسبت به آمریکا در تشییع میلیونی پیکر رهبران مقاومت و مراسم‌های بزرگداشت کم سابقه در کشورهای مختلف بروز و ظهور یافت.

دریابان شمخانی تصریح کرد: آمریکا از این پس هر روز جلوه‌ای از تجلی قدرت مردم منطقه را مانند تازیانه‌ای بر پیکر زبون و خوار استکبار خویش مشاهده و لمس خواهد کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عراق علی شمخانی آمریکا دبیر شورای امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ به سه دلیل!

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: یکی از کارشناسان برجسته ترکیه در مصاحبه‌ای می‌گوید:

«‌ایران به اسرائیل حمله کرد و برخلاف رژیم‌های عقب‎افتاده منطقه، مردم غزه را تنها نگذاشت ولی مقامات و مطبوعات ترکیه و امیرنشین‌های عرب خفه‌خون گرفته‌اند و جانشان در می‌آید تا به ایران، آفرین بگویند و اردوغان هنوز بیانیه‌ای نداده است»!

گفتم: ایول داره! نان پدر و شیر مادر حلالش باد.

گفت: «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا هم در نشست علنی اتحادیه گفته است؛ «‌همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، هنوز جنایات اسرائیل را محکوم و تحریم نکرده، اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند»!

گفتم: درد و بلایش بخورد وسط ملاج سران اتحادیه اروپا و سران نوکرصفت برخی از کشورهای منطقه.

گفت: «‌استفن والت‌» استاد برجسته ‌هاروارد با استناد به خیزش گسترده مردم آمریکا و اروپا علیه جنایات صهیونیست‌ها نشان داده است که دوران حاکمیت لابی اسرائیل در آمریکا و اروپا پایان یافته است و «‌جان میر شایمر» استاد بلندآوازه دانشگاه شیکاگو هم می‌گوید؛ نسل‌های جدید غرب در حال قطع پای اسرائیل از آمریکا و اروپا هستند و معتقدند که صهیونیست‌ها همواره درباره همراهی خود با مردم آمریکا و اروپا دروغ گفته‌اند.

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

اول آن که پسرم گواهینامه ندارد! دوم این که من اصلاً ماشین ندارم! و سوم این که اصلاً پسر ندارم!

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند