Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: مسئولان استان به مشکلات مردم سیل زده جاسک و بشاگرد بیش از پیش رسیدگی کنند.

او افزود: یکی از مشکلات مهم مردم بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد نداشتن پل بر روی رودخانه سد جگین است که مسئولان این امر را در اولویت کار خود قرار دهند

خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت: به رغم آنکه همه سرداران سپاه ، امرای ارتش و گروههای جهادی در خدمت مردم هستند اما مشکلات زیادی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان این که بشاگرد یکی از پرباران‌ترین شهرهای استان است، افزود: متأسفانه بشاگرد با این همه باران تشنه است و باید سدهای آبخیزداری کوچک و بزرگ ساخته و آبها مهار شوند .

او گفت : با مهار آب های باران می توان طرح استاندار هرمزگان در ایجاد گلخانه در این منطقه را اجرا کرد که زمینه اشتغال جوانان بیشتر مهیا می شود .

امام جمعه بندرعباس افزود : صنایع دستی بشاگرد نیز هنوز برای مردم ناشناخته است و بایستی به کشور ارائه و عرضه شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عملکرد رسانه ها در انعکاس وضعیت مناطق سیل زده جاسک و بشاگرد را کافی ندانست و گفت : اصحاب رسانه باید پای کار باشند.

خطیب نماز جمعه بندرعباس با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: این بانوی مکرم اسلام ملاک و شاخص رضایت خدا است و حجتی بر اهل‌بیت و الگوی همه انسان‌ها است.

او در بیان اهمیت شناساندن این الگوی ارزنده اسلام به آحاد جامعه، از خطبا و مداحان خواست تا شخصیت حضرت زهرا(س) را به جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطیب نماز جمعه امام جمعه بندرعباس نماینده ولی فقیه سیل زده هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی