Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه از حضور ۱۰۰ درصدی مأموران پلیس راه در جاده ها و گردنه ها خبر داد و از هموطنان درخواست کرد از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور اظهار داشت: در حال حاضر در استان های مستقر در شمال غرب کشور همچون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و در ادامه زنجان شاهد بارش برف و باران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه تصریح کرد: در جنوب کشور یعنی استان هرمزگان و کرمان جنوب بارش شدید باران را داشتیم که به همین دلیل چند محور فرعی مسدود شده است.

وی به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه پرفشار بارشی همراه با برودت از امروز تا اواسط هفته جاری اشاره و اظهار داشت: سامانه پرفشار بارشی به ترتیب به سمت استان های مرکزی و شمالی کشور رفته و معابر و جاده ها را درگیر می‌کند؛ بنابراین از هموطنان درخواست می‌کنیم که از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

سردار حسینی با بیان این مطلب که مأموران پلیس راه برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان به صورت صددرصد آماده‌باش در جاده‌ها و محورهای برف‌گیر و گردنه ها حضور فعال دارند از هموطنانی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند درخواست کرد که قبل از شروع سفر وضعیت راه ها را جویا شوند.

رئیس پلیس راه در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص وضعیت جاده های اصلی اعلام کرد: تا این لحظه انسدادی در محورهای اصلی نداریم و تمام راه ها باز است؛ اما با توجه به پیش بینی ها رانندگان باید وضعیت جاده ها را حتما پیگیر باشند.

سردار حسینی از رانندگان خواست که قبل از سفر از سلامت فنی خودرو،برف پاک کن و بخاری مطمئن بوده و حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

سردار حسینی گفت: بستن کمربند ایمنی برای راننده و سایر سرنشینان خودرو های سواری شخصی و عمومی الزامی است؛ همچنین باید رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را لحاظ کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس آذربایجان شرقی استان هرمزگان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری هرمزگان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضائی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، دقایقی پیش وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضائی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، رئیس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از یکی از مراکز مهم تجاری صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضائیه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضائی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بی واسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

کد خبر 6094689

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز