Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رییس جمهوری قانون الزام دولت در تعیین سرفصل "جنایات و توطئه‌های آمریکا" در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها را روز چهارشنبه (دوم بهمن ماه) برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

محمدرضا آهنچیان روز جمعه درباره زمان گنجانده شدن سرفصل برنامه درسی جنایات و توطئه‌های آمریکا در برنامه‌های درسی، اظهار داشت: به احتمال زیاد این سرفصل از مهرماه ۹۹ وارد مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این سرفصل از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه در دستور کار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت.

مدیرکل برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم افزود: این سرفصل در شورای گسترش آموزش عالی وزارتخانه مورد بررسی قرار می‌گیرد. آهنچیان یادآور شد: بازه زمانی یک تا سه ماهه برای بررسی این سرفصل و تصویب آن، در نظر گرفته شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دروس دانشگاهی جنایات آمریکا وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضامراد صحرایی عصر امروز پنجشنبه با هدف شرکت در برنامه‌های تکریم مقام استاد و معلم و حضور در آئین بزرگداشت سنگری وارد استان خوزستان شد.

محمدرضا سنگری از چهره‌های شاخص استان و از مفاخر علمی کشور است.

سنگری، مؤلف چندین مقاله و کتاب است که در میان تالیفات او کتب درسی سطوح مختلف ابتدایی و دبیرستان و همچنین دو منبع درسی دانشگاهی وجود دارد.

کد خبر 6095320

دیگر خبرها

  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد
  • سندرز خواستار تمرکز بر جنایات در غزه به جای اعتراضات دانشگاهی شد
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!