Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه چغادک گفت: بخش شدن چغادک توسعه و پیشرفت بیشتری را برای شهر و روستاهای تابع این بخش رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چغادک پیرامون بخش شدن چغادک اظهار داشت: خبر بخش شدن چغادک، خبر مسرت بخشی بود که در میان وقایع تلخ هفته‌های اخیر چندان به چشم نیامد، ان‌شاءالله این مسئله قطعاً برکات زیادی برای مردم عزیز بخش خواهد داشت و توسعه و پیشرفت بیشتری را برای شهر چغادک و شهرها و روستاهای تابع این بخش رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه چغادک گفت: ازاین‌جهت شکرگذار این نعمت به درگاه الهی هستیم و تشکر و قدردانی می‌کنیم از همه‌کسانی که چندین سال از سال 88 تاکنون زحمت کشیدند تا این مسئله به نتیجه رسید، اگرچه باید زودتر از این مسئله به نتیجه می‌رسید و 10 سال، زمان طولانی برای پیگیری این مطالبه است ولی متأسفانه کوتاهی زیادی صورت گرفته و مردم ما در این خصوص متضرر شده‌اند.

وی به راز جذابیت انقلاب اسلامی برای مردم دنیا، ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌هاست پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با متصدیان برگزاری حج تبیین فرمودند که مردم دنیا از مکاتب مادی نظیر کمونیسم و لیبرالیسم خسته شده‌اند و جمهوری اسلامی ایران در قالب «مردم‌سالاری دینی» سخن نو و «راه سوم» پیش روی بشر امروز قرار داده است. خدری افزود: ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی به همراه پیشرفت و بالندگی در سایه مقاومت باعث شده است که انقلاب اسلامی برای مردم دنیا یک نظام جذاب و قابل‌توجه باشد و البته علت عصبانیت استکبار و آمریکا هم همین است.

خطیب جمعه چغادک بیان داشت: قدرت استکبار بر هنجارهای مادی و شگردهای شیطانی جهت استثمار و غارت ملت‌ها و به بردگی کشاندن آن‌ها استوارشده است، به همین جهت باید از جمهوری اسلامی که سخن جدیدی در مقابل آن‌ها مطرح کرده است عصبانی باشد؛ این عصبانیت آمریکا و دیگر قدرت‌های استکباری از اول پیروزی انقلاب مردم ایران شروع‌شده و با دسیسه‌ها و توطئه‌ها و جنایت‌های مختلف ادامه یافته است.

خدری بابیان اینکه امروز قدرت نظام اسلامی در دنیا بیشتر شده و عصبانیت آمریکا هم بیشتر شده است گفت: به برکت خون شهیدانمان و به برکت شجاعتی که دو امام انقلاب به ما آموختند، هیچ‌گاه از عصبانیت آمریکا نترسیدیم و امروز هم همان سخن قرآنی شهید بهشتی عزیز را تکرار می‌کنیم و می‌گوییم، به آمریکا بگویید از ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

امام‌جمعه چغادک تنها راه پیش پای ملت ایران را قوی شدن در مقابل قدرت‌های استکباری دانیت و گفت: مقام معظم رهبری در نماز جمعه اخیر تهران که یک نماز جمعه تاریخی بود و بنا بر آمار رسمی، یک‌میلیون و هشت‌صد هزار نفر (قریب به دو میلیون نفر) در این نماز جمعه باشکوه شرکت کردند نکته مهمی که بر آن تأکید کردند این بود که فرمودند؛ «من در یک کلمه عرض می‌کنم: ملّت عزیز ایران باید همتشان این باشد که قوی بشوند. تنها راه در پیش پای ملّت ایران عبارت است از قوی شدن؛ باید تلاش کنیم قوی بشویم.» خدری افزود: منظور این است که در همه ابعاد هم نظامی، هم اقتصادی و هم سیاسی و جوانب دیگر باید اقتدار کسب کنیم که در آینده نزدیک دشمن حتی نتواند ملت ایران را تهدید کند. شما می‌بینید که دشمن از هر فرصتی برای فشار بر ما سوءاستفاده می‌کند؛ حتی از ورزش و فوتبال هم که شما شاهد هستید دارند به‌عنوان یک اهرُم فشار استفاده می‌کنند. لذا باید قوی‌تر بشویم و مقاومت کنیم تا ان‌شاءالله به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش شدن چغادک امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو

نیروهای پلیس ارمنستان با ساکنان یک روستای مرزی این کشور درگیر شدند و افراد دیگری از جمله یک نماینده مخالف پارلمان را در بحبوحه اعتراضات جاری علیه برنامه «نیکول پاشینیان» جهت واگذاری چهار منطقه مرزی به جمهوری آذربایجان بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، معترضان خیابان‌ها را در ایروان و بزرگراه‌های اصلی خارج از آن مسدود کردند و این اقدام آن‌ها جهت لغو امتیازات ارضی دولت «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان به جمهوری آذربایجان به عنوان آغاز تعیین مرز انجام شد.

طبق گزارش خبرگزاری تاس، معترضان بعضا از خودروهای سنگین استفاده کردند اما پلیس ارمنستان با استفاده از زور ترافیک را به حالت عادی خود برگرداند.

یک بزرگراه اصلی که به سمت شمال ایروان راه دارد، بعد از ظهر جمعه حدود یک ساعت مسدود شد و در جریان این اعتراضات، ۲ نفر از نمایندگان حزب مخالف به معترضان پیوستند و یکی از آن‌ها به نام «آرتور خاچاطریان» به داخل خودروی پلیس هدایت شد.

این نماینده اپوزیسیون ضمن محکومیت اقدامات پلیس، گفت: «شهروندان از حق قانون اساسی خود استفاده می‌کنند.»

صبح شنبه نیز پلیس راه بسیاری از کامیون‌هایی را که در امتداد همان بزرگراه به سمت ایروان حرکت می‌کردند، متوقف و بازرسی کرد. سخنگوی پلیس گفت که این کار به دلایل امنیتی انجام شده است اما توضیح بیشتری ارائه نداد. پلیس ارمنستان تعداد کل معترضان بازداشت شده روز جمعه را ذکر نکرد.

این درحالی است که خبرگزاری تاس هفته گذشته به نقل از بیانیه وزارت کشور جمهوری آذربایجان گزارش کرد: «تعیین مرز در بخش باغانیس-ووسکپار برای تاریخ ۲۳ آوریل (۴اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است. هم‌چنین به اطلاع می‌رسانیم شایعاتی مبنی بر اینکه بخشی از قلمرو حاکمیت جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، صحت ندارد.»

اواخر عصر جمعه، تنش‌ها هم‌چنین در داخل «کِرانت» یکی از چهار روستای استان تاووش شمالی ارمنستان در مجاورت مناطق مرزی که ادعا می‌شود قرار است «به آذربایجان تحویل داده شود»، بالا گرفت.

صدها روستا که سایر ساکنان تاووش و سایر نقاط کشور به آن‌ها ملحق شدند، برای ششمین روز متوالی یک بخش محلی از یک بزرگراه کلیدی را مسدود کردند. برخی از آن‌ها چندین خودروی دولتی را متوقف و توقیف کردند که گمان می‌کردند مقاماتی در حال برنامه‌ریزی برای تحویل زمین بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند