Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی سپاه فجر استان فارس گفت: تولید محتوا رسانه باید متناسب با فرهنگ غنی اسلامی در قالب هنر در عرصه فضای مجازی جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار علی محمد محمدی  امروز در آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال در  اظهار داشت: کسانی که خود را حزب الهی و انقلابی می‌داند باید پایبند و دلسوز باورهای فرهنگ ملی، مذهبی  در عرصه فضای مجازی به ویژه رسانه قرار گیرد تا به بتوانیم به  اهداف انقلابی دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب امید آفرینی و مقابله با فضای یاس و نا امیدی باید در جامعه نهادینه شود، افزود: سبک زندگی از دیگر خواسته‌های مقام معظم رهبری  را  در اختیار جوانان قرار گیرد تا بتوانیم در این  راه برنامه‌هایی مورد نظر را عملیاتی و اجرایی کنیم.

معاون هماهنگی سپاه فجر استان فارس خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه رویداد تولید آغاز راهی برای کشف استعداد ها است که مسئولان مربوطه باید به این موضوع  بیشتر دقت داشته باشند.

محمدی  بی تفاوتی   در عرصه فرهنگ را مانند عنوان سمی کشنده یاد کرد گفت: و برای برون رفت از این معضل باید جوانان  در عرصه‌های فضای مجاز حضور جدی و تعیین کننده‌ای داشته باشند.

وی بیان داشت: نگاه به رسانه باید معتدلانه باشد تا از چنین ابزاری که نظام سلطه به وجود آورده است در گستره وسیع جهانی برعلیه آن‌ها بکاربرده شود.

معاون هماهنگی سپاه فجر فارس اضافه کرد: نگاه به دنیا باید درچارچوب اعتقادات مذهبی و اسلامی باشد تا در برابر فعالیت دشمن در فضای مجازی، بتوانیم با تمام قوا ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ش

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی سپاه فضای مجازی تولید محتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: «چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حال اجراست که یکی از آن‌ها، خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه، مُد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی-اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.»   به گزارش مهر، خزعلی گفت: «طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.»   او گفت: «والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند. یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و ازهمین‌رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی-اسلامی هرچه بیشتر در جامعه رواج یابد.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انسیه خزعلی: سال گذشته به خاطر فوت ناگهانی یک زن جوان دروغ‌های زیادی منتشر شد و عضویت ایران از کمیسیون مقام زن را لغو کردند معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت/ انسیه خزعلی صدای مخاطبین را خاموش کرد! انسیه خزعلی فرمان برخورد با دختر جیمی جامپ را صادر کرد/ سرکار خانم !‌ شما معاون امور زنان هستید نه رییس حراست ورزشگاه

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است