Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج، فضای حقیقی در حوزه‌های مختلف را متاثر و تاثیر پذیر از فضای مجازی برشمرد و گفت: امروز ما درگیر با استکبار جهانی هستیم و به عنوان یک پدیده در عصر حاضر بدنبال حذف شر ظلم و ظالم از سر مردم منطقه و جهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به اهمیت بسیار بالای فضای مجازی اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم سبک زندگی را رشد داده و تغییر دهیم حتما باید از فضای مجازی بهره ببریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می‌توان یک زیرساخت و حوزه را تقویت یا تخریب کرد.

او یادآور شد: مفتخریم که به عنوان یکی از اولین ارگان‌ها در حوزه تولید محتوای فضای مجازی ورود پیدا کردیم و امروز از حدود ۸۰ نفر از جوانان خواهر و برادر در رقابتی ۴۸ ساعته به تولید محتوا پرداختند تجلیل خواهیم کرد.

کشکولی بیان داشت: فضای مجازی و برنامه‌های کاربردی سرعت و کیفیت زندگی را بالا برده است.

او تاکید کرد: در محیط جهانی امروز گاهی خلق یک انیمیشن، برنامه و محتوای متناسب با فضای مجازی تأثیر بسیاری بر جریانات سیاسی و اجتماعی  دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه پیش از انقلاب هیچ رسانه تاثیرگذاری در ایران نداشتیم، افزود: کلیه انتشارات پیش از انقلاب تحت کنترل رژیم شاهنشاهی بود، اما امروز هر یک از آحاد ملت ایران خودش یک رسانه است و هر کسی در چارچوب قوانین می‌تواند فعالیت کند.

اوگفت: پیش از انقلاب رسانه‌ها در خدمت زر و زور بود، اما امروز فضا کاملا تغییر کرده است و مسئولان دائما در معرض انتقاد قرار دارند.

کشکولی تصریح کرد: در فضای اقدامات خوبی توسط جوانان ما انجام شده و در مقابل هزینه‌های میلیارد دلاری دشمن در این زمینه توانسته‌ایم تاثیرگذاری خوبی داشته باشیم، اما باید بیش از این کار کنیم. 

علی رشنو مسئول فضای مجازی سپاه استان حضرت ابوالفضل (ع) گفت: در این رویداد که همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار شد ۲۴ تیم حضور داشتند.

او افزود: در این رویداد که در کلیه استان‌ها برگزار شد در مجموع در کل کشور ۴۷۱ تیم شرکت کردند و در ۳ حوزه انیمیشن، اپلیکیشن و بازی به رقابت پرداختند.

 مسئول فضای مجازی سپاه استان حضرت ابوالفضل (ع) از ساماندهی ۲ هزار نفر در کاربری‌های مختلف فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: تولید محتوا‌های متناسب با نیاز مخاطبان در فضای مجازی و اطلاع رسانی ابعاد مختلف سیل اخیر از جمله اقدامات صورت گرفته در ماه‌های گذشته بوده است.

رشنو یادآور شد: تشکیل بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی در حوزه‌های مختلف مانند سوادرسانه‌ای از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته فضای مجازی لرستان است.

او خاطرنشان کرد: امروز شاهد نقش آفرینی بسیجیان در حوزه استارتاپی هستیم و این نشان دهنده ظرفیت بالای بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله علم روز دنیا است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی بسیجیان سواد رسانه ای دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مراسم برترین‌های ورزش کشور از سوی رسانه ملی گفت: در این مراسم ۵۴ فدراسیون ورزشی نماینده دارند و این موضوع باعث شده است که انگیزه ورزشکاران برای حضور موفق در میادین ورزشی بالا برود و فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور دارد؛ چرا که در سال گذشته، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد بازی با ژاپن را در حالی پیروزشود که این تیم شکستی را در این چند سال متحمل نشده بود و جا داشت که در برترین‌های ورزش حضور داشته باشند. همچنین تیم‌های ساحلی و نوجوانان فوتبال و تیم ملی فوتسال نیز باعث شدند عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته مثبت باشد.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس گفت: بیش از ۲۰ سال است که قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند، اما در این چند سال فقط یکبار پرسپولیس به صنعت و معدن واگذار شد، آنهم به دلیل آمدن برخی افراد غیر فوتبالی باز هم ناموفق بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد، اما باید یک زنجیره‌ای برای موفقیت شکل بگیرد که اولین آن درآمد پایدار برای مالکان است و باشگاه باید با درآمد پایدار به بقا ادامه دهد. همچنین زیر ساخت‌های باشگاه‌ها باید ترمیم شود و بحث سخت افزاری مهم است و این واگذاری با درایت آقای رئیسی انجام شد و اهتمام وزیر ورزش و آقای خاندوزی وزیر اقتصاد باعث شد باشگاه‌های پر طرفدار تهرانی خصوصی شوند.

نبی ادامه داد: باشگاه‌های قدرتمند ما مثل پرسپولیس استقلال تراکتور و سپاهان در صورت درآمدزایی می‌توانند در عرصه‌های آسیایی موفق باشند و در حال حاضر فوتبال در دنیا به سمت در آمدزایی پایدار می‌رود و از سال ۲۰۱۰ کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیری‌ها را برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بیشتر کرده است و تیم‌های ما می‌توانند در قالب یک باشگاه در تمامی زمینه‌ها موفق باشند.

وی در مورد درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی بازی‌ها گفت: مصوباتی در قالب طرح از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن است امیدواریم بعد از تایید مجلس این مصوبات برخی مشکلات فوتبال را حل کند و بخشی از این مصوبات هم مربوط به حق پخش بازی‌های فوتبال است که نیازمند تایید مجلس و حمایت دولت است.

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است