Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:42:41 GMT

توانستیم میزبان خوبی برای جام تختی باشیم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۳۹۱

توانستیم میزبان خوبی برای جام تختی باشیم

به گزارش خبرگزاری مهر، امید نوروزی با بیان این مطلب افزود: خوشحال هستیم که توانستیم میزبان خوبی برای مسابقات جام جهان پهلوان تختی در شیراز باشیم. تا آنجا که در توانمان بود با کمک استاندار، مدیرکل و رئیس هیأت کشتی به دنبال این بودیم که این رقابت ها را به بهترین نحو برگزار کنیم و خدارا شکر همه چیز خوب است و شرایط اسکان، تغذیه و ترانسفر و برگزاری مسابقات در حد عالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی تصریح کرد: در حال حاضر هم رقابت ها بدون هیچ حاشیه و مشکلی در حال انجام و رو به پایان است.

قهرمان المپیک لندن در مورد اینکه چگونه می شود مسابقات بین المللی را در سطح مطلوبی برگزار کرد؟ گفت: خانواده کشتی تمام تلاششان را می کنند تا مسابقات را به نحو احسن برگزار کنند، اما در بعضی از زمان ها و مکان ها شرایط ایده آل را در اختیار نداریم.

وی در مورد بهبود شرایط برگزاری رقابت ها تصریح کرد: برگزاری مسابقات یک کار گروهی است و باید سعی کنیم که با تقسیم کار و مشارکت بیشتر افراد طوری برنامه ریزی کنیم که هرکسی به نحو احسن شرح وظایف خود را انجام دهد.

کد خبر 4833994

منبع: مهر

کلیدواژه: امید نوروزی کشتی فرنگی جام تختی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان المپیک 2020 توکیو تیم ملی فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم ملی والیبال ایران هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد