Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:43:35 GMT

رقابت ۶۳ اسب در هفته یازدهم کورس اسبدوانی گنبد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۶۴۱

رقابت ۶۳ اسب در هفته یازدهم کورس اسبدوانی گنبد

 رقابت های امروز در مسافت‌های ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب‌های ترکمن دو ساله کلاس maiden بود، اسب آنجل آریا اول شد و اسب‌های دنیز دوستی و صنم شاه به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم و در رقابت اسب های ۳+ سال نژاد دوخون کلاس ۴ با هم به رقابت پرداختند که اسب سوشا به قهرمانی رسید و اسب های آل بیوتی و آدر در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسب های نژاد تروبرد ( برنده ) ۲ ساله برای رسیدن به قهرمانی در دور سوم یک رقابت نزدیک را به نمایش گذاشتند و در یک کورس نزدیک اسب بنفیت با سبقت از دیگر رقبا سریعتر از خط پایان گذشت و اول شد و اسب های اونیکس و ساکرامنتو دوم و سوم شدند.

دور چهارم مختص اسب های ۳+ سال نژاد دوخون هندیکاپ کلاس ۵ بود که اسب دراگل قهرمانی را به خود اختصاص داد و اسب های جالی جامیر و دلبرم نیز رتبه های بعدی را کسب کردند.

اسب کی دو قهرمان پنجم در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ شد و در پی او اسب‌های ردلیدی والی زیبا با پیشی گرفتن از سایر اسب‌ها به عناوین دوم و سوم این دور دست یافتند.

اسب های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۱ در دور ششم وارد میدان شدند که در این میان اسب هیمالیا مقام اول را بدست آورد و اسب های مستردن و ریگان دوم و سوم شدند.

۲ ساله های دوخون برنده در دور هفتم باهم رقابت کردند که اسب آی هان توانست با گذشتن از دیگر رقبا برتری را از آن خود کند و اسب های تکنو و صاحب جمال نیز به کسب مقام های دوم و سوم بسنده کردند.

در پایان مسابقات روز دوم هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس گنبدکاووس یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب‌های برتر تعلق گرفت.

مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس همه ساله در دو فصل بهار و پاییز و با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل منطقه برگزار می‌ شود.

برگزاری مسابقات کورس پاییز امسال برای ۲۲ هفته برنامه‌ریزی شده که در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان انجام می‌شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گلستان گنبدکاووس گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این دوره از رقابت ها ۱۸ بازیکن در تالار بدمینتون به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات مهزیار امامی مقام اول، محمدطاها دامغانیان مقام دوم، امیرحسین مدرس و عرشیا موذن مشترک سوم شدند.

دیگر خبرها

  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس