Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@10:10:52 GMT

هم‌تیمی لبرون جیمز در NBA چطور بی‌خانمان شد؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۳۷۶۸

هم‌تیمی لبرون جیمز در NBA چطور بی‌خانمان شد؟

خرداد: هم‌تیمی لبرون جیمز در NBA این روزها شرایط اسفناکی را تجربه می‌کند و چیزی برای خوردن و پوشیدن ندارد.


به گزارش ایسنا و به نقل از hln، اوضاع برای دلونت وست بازیکن سابق NBA خوب پیش نمی رود. تصاویری در سایت ها و شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن هستند که نشان می‌دهد  او در خیابان بدون خانه است و شرایط بسیار نامساعدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او بین سالهای ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ ، به عنوان یک بسکتبالیست در NBA درآمد خوبی کسب کرد - در صورت اضافه کردن درآمد دستمزد در قراردادهای وی ، نزدیک به ۲۰ میلیون دلار به جیب زد. در کلیولند کاوالیرز ، او حتی همبازی لیبرون جیمز بود. وست در تیم های نظیر بوستون سلتیکس، سیاتل سوپر سونیکس و دالاس ماوریکس نیز بازی کرد. در سال ۲۰۰۸ مشخص شد که او از بیماری دوقطبی رنج می برد. او در ادامه در لیگ چین و نیوزیلند نیز بازی کرد و در سال ۲۰۱۵ به دلیل مصدومیتی که داشت محبور به خداحافظی از بسکتبال شد. 
از آن زمان به بعد افول او روز به روز مشهود تر شد تا جایی که سال 2016 با پای پیاده در خیابان دیده شد. بعداً در همان سال، عکسی نیز منتشر شد که به نظر می رسد وست بی‌خانمان است. پس از آن مدتی خبری از او نبود تا اینکه مشخص شد او بدون سرپناه و با لباس یک خدمه بیمارستان در گوشه ای بدون پوشاک و لباس مناسب زندگی می‌کند.
پخش جدیترین ویدئوها از او باعث شد تا بسیاری از بازیکنان لیگ NBA واکنش نشان دهند و آمادگی خودشان را برای کمک به او ابراز کنند.  برچسب ها: NBA

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حضور تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و رقابت های جهانی پیش رو موضوع برنامه پنج شنبه مجله فوتبال شبکه خبر بود.
در این برنامه محمد کشاورز، مربی و کارشناس فوتسال کشورمان اظهار داشت: ازبکستان میزبان جام جهانی و تیم خوبی است، اما تیم ایران در تمام ۳۰ بار رویارویی با این تیم همواره تیم برتر میدان بوده است و به یاد ندارم حتی یک مساوی مقابل ملی پوشان کشورمان کسب کرده باشد. رمز موفقیت تیم ایران در بازی‌های پیش رو توجه به کار تیمی و عجله نکردن برای کسب نتیجه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم