Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که سرپرست جدید بخشداری شال در سکوت خبری منصوب شده است، امام جمعه موقت این شهر امروز به این انتصاب اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در هفته گذشته و در آستانه کمتر از 2 ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی سرپرست جدید بخشداری شال منصوب شد.

رحمانی در حالی هفتهٔ گذشته بر صندلی بخشداری شال تکیه زد که آذرماه سال 95 به دلیل تبلیغ برای یک کمپین اپوزیسیون خارج نشین، با هدف آزادی مجرم امنیتی نرگس محمدی بازداشت و از مسؤولیت خود در روابط عمومی فرمانداری قزوین نیز خلع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حجت‌الاسلام هاشم عاملی امام جمعه موقت شال در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر به این انتصاب واکنش نشان داده و از مدیران فرمانداری و استان قزوین خواست که در انتصاب مدیران به شروطی که در قانون آمده احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه فعلا از مدیران استان و فرمانداری خواهش می‌کنیم، اما اگر توجه نکنند حتما مطالبی را افشاء خواهیم کرد، تأکید کرد: افرادی که به‌عنوان مسؤول برای شهر شال یا هر شهر دیگری تعیین می‌شوند باید تأیید استعلامات چهارگانه را اخذ کنند و بهتر است مدیران بالادستی ثابت کنند این استعلام‌ها اخذ شده است.

خطیب موقت جمعه شال با اشاره به اینکه باید برای مردم نظر مراجع چهارگانه شفاف شود، تأکید کرد که مردم شال مدیر فرمایشی و غیر اتقلابی که طرفدار نظام نباشد را نمی‌خواهند.

وی با تأکید بر اینکه مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید انقلابی بوده و با نظام زاویه نداشته باشد به طرح این پرسش پرداخت که چگونه کسی که برای تحرکات علیه نظام پرونده دارد مسؤولیت گرفته است؟

حجت‌الاسلام عاملی خاطرنشان کرد: کسی اگر در شال مسؤولیت میگیرد باید مورد تأیید مراجع چهارگانه باشند و این تایید نیز به مردم اعلام شود در غیر این‌صورت ما برخورد کرده و در برابر او خواهیم ایستاد.

وی در پایان یادآور شد: مسؤولیت باید به افرادجوان و انقلابی سپرده شود و این سفارش مقام معظم رهبری و درخواست مردم است.

به گزارش فارس صحبت‌های امروز امام جمعه موقت شال نشان می‌دهد رحمانی در حالی قرار است مجری انتخابات در شال باشد که احتمالاً هنوز استعلامات چهارگانه وی نیز پاسخ داده نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شال بخشدار انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پلیس نیویورک تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه ییل در کنکتیکت و دانشگاه نیویورک در منهتن را سرکوب و ده‌ها نفر را بازداشت کرد.
 
این اقدام پس از آن صورت گرفت که دانشگاه کلمبیا کلاس‌های حضوری روز گذشته را به دلیل اعتراضات لغو کرد.
 
تظاهرکنندگان خیابان اطراف محوطه دانشگاه ییل را مسدود کردند و خواستار توقف تولید تسلیحات نظامی شدند. به گزارش روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می‌شود، پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرد.
 
تظاهرات در دانشگاه ییل، کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دیگر دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به تشدید درگیری‌های اسرائیل و فلسطین، پس از حملات مرگبار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در 7 اکتبر همچنان ادامه دارد.
 
از زمان آغاز حملات اسرائیل علیه نوار غزه در 7 اکتبر 2023 تا کنون، بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک