Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:12:38 GMT

ابراز رضایت استاندار فارس از جام تختی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۰۹۳

ابراز رضایت استاندار فارس از جام تختی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنایت الله رحیمی در حاشیه رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در جمع خبرنگاران گفت: شاهد برگزاری چهلمین دوره جام تختی در شیراز هستیم و این رویداد بین المللی در نهایت آرامش و امنیت برگزار شد و علاقمندان به کشتی نیز در کمال آرامش استقبال بسیار خوبی از مسابقات داشتند و سالن مملو از جمعیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: نماینده اتحادیه جهانی کشتی نیز از میزبانی مسابقات و نحوه برگزاری و امنیت رقابت‌ها رضایت کامل داشت و این امر نشان دهنده پتانسیل بالای استان فارس در میزبانی از رقابت‌های بین المللی است.

استاندار فارس با بیان اینکه ایران جزو امن‌ترین کشور‌های جهان است افزود: جا دارد از دست اندرکاران برگزاری مسابقات و همچنین نماینده اتحادیه جهانی کشتی تشکر کنم. از مردم شریف شیراز نیز که مهمان نوازی بسیار خوبی از مهمانان داخلی و خارجی داشتند تشکر می‌کنم. هدف همه ما میزبانی شایسته از جام تختی بود و خوشحالم توانستیم میزبانی خوبی از این رویداد بین المللی داشته باشیم.

او در پایان با تاکید بر اینکه از میزبانی شیراز از رقابت‌های بین المللی کشتی باز هم حمایت خواهد کرد، گفت: فارس تاکنون میزبان رقابت‌های بین المللی زیادی از جمله در رشته کشتی بوده و قطعا این میزبانی‌ها با توجه به شور و نشاط ایجاد شده در شیراز هم از رشته کشتی و هم دیگر رشته‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد