Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالقی گفت: یک شهید خوشنام ایام فاطمیه مهمان حسینیه عاشقان ثار الله (علیه السلام) سپاه نینوا استان گلستان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی خالقی» گفت: این شهید خوشنام دوران دفاع مقدس ۲۶ ساله است و در عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسیده است.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان افزود: به مدد الهی مراسم استقبال از این شهید والامقام روز دوشنبه ۷ بهمن ساعت ۱۲:۳۰ از محل میدان هزارپیچ تا درب اصلی سپاه نینوا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: مراسم وداع با این شهید سه شنبه ۸ بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثار الله سپاه نینوا  با حضور مردم شهید پرور گرگان برگزار می شود.

 

خالقی ادامه داد: مراسم تشییع نیز روز چهارشنبه ۹بهمن ساعت ۷:۳۰ صبح به همراه مراسم عزاداری و دسته روی شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) از محل مسجد جامع گرگان به طرف حسینیه عاشقان ثارالله برگزار و این شهید والامقام در محل حسینیه به خاک سپرده خواهد شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما سردار سلیمانی نماز جمعه خراسان جنوبي فهما مساجد خطبه نماز جمعه فعالیت های مسجدی دهه فاطميه تشییع شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، عصر امروز و در آستانه ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آئین تعویض پرچم گنبد منور آن حضرت با حضور زائران عزادارش برگزار شد.

این مراسم باشکوه از ساعت 18 در صحن اصلی با تلاوت آیات کلام‌الله مجید توسط قاری ممتاز مجتبی محمد بیگی آغاز شد.

همچنین در ادامه این مراسم با آئین جمع خوانی خادمین آستان مقدس و مرثیه‌سرایی ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) با قرائت زیارتنامه توسط حاج مهدی قربانعلی و مرثیه سرایی کربلایی امین مقدم، پرچم گنبد مطهر حضرت سیدالکریم (ع) تعویض و پرچم سیاه برافراشته شد.

عاشقان آل‌الله، زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با حضور در این مراسم معنوی ضمن عرض ارادت به حضرت سیدالکریم (ع) با ارزش‌های والای دین مبین اسلام تجدید میثاق کردند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان