Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:46:59 GMT

زنده‌روح: برد تیم مهم‌تر از گلزنی من است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۳۸۱

زنده‌روح: برد تیم مهم‌تر از گلزنی من است

هافبک جدید گل‌گهر می‌گوید هدف او و هم‌تیمی‌هایش برتری مقابل سایپا است و گلزنی در اولویت اول او قرارندارد.

به گزارش "ورزش سه"، احمدرضا زنده‌روح با ۷ گل زده در رده سوم بهترین گلزنان لیگ قرار گرفته و به‌عنوان یک هافبک برترین گلزن لیگ به شمار می رود که بعد از عملکرد موثر در ماشین‌سازی، اکنون راهی گل‌گهر شده است و فردا باید مقابل سایپا اولین دیدار رسمی خود را برای این تیم انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زنده‌روح درباره دیدار گل‌گهر و سایپا عنوان کرد: جایگاه دو تیم در جدول لیگ موجب شده تا این بازی از حساسیت خاصی برخوردار باشد و به نوعی می‌توان ارزش برتری در این مسابقه را بیش از سه امتیاز دانست که ما برای خروج از شرایط فعلی به این پیروزی نیاز داریم.

 

او به آمادگی سیرجانی‌ها برای این دیدار اشاره کرد و افزود: تمرینات خوبی داشتیم و انجام چند دیدار تدارکاتی نیز موجب شده تا کادر فنی از بچه‌ها شناخت پیدا کنند و همچنین هماهنگی بیشتری بین بازیکنان به وجود بیاید. الان تیم در شرایط خوبی است که امیدوار هستیم با یک برد مقابل سایپا، انگیزه زیادی برای نیم‌فصل دوم پیدا کنیم.

 

هافبک گل‌گهر درخصوص انگیزه‌اش برای ادامه گلزنی‌های تیم جدید خود عنوان کرد: من یک مهاجم نیستم و در وظایف فنی‌ام گلزنی تعریف نشده است. تلاش می‌کنیم در قالب یک تیم برای موفقیت و سه امتیاز تلاش کنم ولی هیچ بازیکنی از گلزنی بدش نمی‌آید؛ صادقانه بگویم که برای من برد تیم مهم‌تر از گلزنی است و دوست دارم فردا گل‌گهر برنده بازی باشد و اگر هم گل زدم که خوشحال‌تر می‌شوم.

احمد رضا زنده روح گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر که هیجان لیگ برتر به اوج خود رسیده، شکل گلزنی تیم‌ها تغییر داشته و اکثرا به دنبال ارسال‌های مستقیم، استفاده از ضربات ایستگاهی، پنالتی یا بهره‌گیری از عمق دفاع حریفان هستند. به همین میزان، تعداد گل‌هایی که بر اساس ایده تاکتیکی به ثمر برسد، تا حد زیادی کاهش یافته اما گل دوم پیکان مقابل هوادار متفاوت بود. 

ویدئو: 330854

تیم تحت هدایت رضا عنایتی بر اساس یک کار تاکتیکی و فوتبال منظم با پاس‌های هدفمند و صحیح برابر هوادار به گل رسید. بازیکنان پیکان در این دیدار با حساب ۲ بر صفر از هوادار عقب افتادند اما با صبر و حوصله و کار تاکتیکی حساب‌شده، هر دو گل را جبران کردند.

در زمان ثبت گل دوم پیکان، از گلر تا مدافعان و هافبک‌ها درگیر بازی با توپ و ارسال پاس بودند و با استفاده از سرعت‌عمل، سماجت، کار تمرین شده و تیزهوشی بازیکنان به خواسته خود رسیدند. 

جالب اینکه ابوالفضل زمانی بازیکن ۱۸ ساله پیکان توانست گلزنی کند و در ویدیو مشخص است چه مسیری را برای زدن گل طی کرده است. در این صحنه، هر دو بازیکن تعویضی رضا عنایتی روی گل تاثیرگذار ظاهر شدند. این گل زیبا و تاکتیکی در هفته گذشته مهجور ماند و زیاد در موردش صحبت نشد.

دیگر خبرها

  • تساوی اتحاد کلبا با گلزنی قایدی + فیلم
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!