Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران یکی از اصلی‌ترین اجزای یک ساختمان مدرن را آسانسور دانست و گفت: درگذشته بسیاری از تجهیزات آسانسور از خارج از کشور وارد می‌شد، اما تحریم‌های ظالمانه منجر به رشد خلاقیت جوانان و صنعتگران کشورمان شده است.

بهمن حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه مسکن و شهرسازی گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، در حاشیه هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تهران 98 با بیان اینکه این نمایشگاه در ۱۰ هزار مترمربع با حضور ۷۴ شرکت ایرانی و خارجی در حال برگزاری است، اظهار کرد: هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تهران با حضور رئیس کمیسیون عمران شهرداری تهران این نمایشگاه آغاز به کارکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با اشاره به اینکه اگر در کشور 3 نمایشگاه بزرگ داشته باشیم یکی از آن‌ها نمایشگاه صنعت و ساختمان است، افزود: نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته ذیل نمایشگاه صنعت و ساختمان قراردارد و مجری آن نیز، مجری نمایشگاه صنعت و ساختمان است.

وی تاکید کرد: نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی و صنایع و تجهیزات وابسته به آن توسط اتاق تعاون برگزارشده است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران یکی از اصلی‌ترین اجزای یک ساختمان مدرن را آسانسور دانست و گفت: درگذشته بسیاری از تجهیزات آسانسور از خارج از کشور وارد می‌شد، اما تحریم‌های ظالمانه منجر به رشد خلاقیت جوانان و صنعتگران کشورمان شده است و اکنون ما شاهد ساخت قطعاتی هستیم که درگذشته وارد کشور می‌شد.

حسین‌زاده ادامه داد: خوشبختانه در نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تهران، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حضور فعال دارند؛ همچنین در این نمایشگاه ۳۵ هیئت تجاری نیز حضور دارند.

وی در خصوص زمان برگزاری این نمایشگاه در سال آتی بیان کرد: نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

گفتنی است هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تهران 98  از پنج‌شنبه سوم بهمن ماه سال جاری آغاز به کار کرده است و تا یک‌شنبه ششم این ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه داد. 

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: بهمن حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا ، این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین در حال برگزاری است .

موضوع نمایشگاه اتوکِینای چین ۲۰۲۴ “عصر جدید، خودروهای جدید” است که با حمایت فدراسیون صنایع ماشین سازی چین، شرکت ملی صنایع ماشین سازی چین، شورای چین برای ترویج تجارت بین المللی و انجمن تولیدکنندگان خودرو چین  برگزار شد.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در آسیا، میزبان طیف گسترده ای از خودروسازان، قطعه سازان، تامین کنندگان و شرکت های مرتبط از سراسر جهان است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  

برندهای مطرحی مانند ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس، تویوتا، ولوو و فولکس واگن در این نمایشگاه حضور دارند.

گزارش تصویری خبرنگار ایسنا از اولین روز برگزاری نمایشگاه پکن

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد