Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در این نمایشگاه که در جریان شصت و سومین جشنواره منطقه سینمای جوانان ایران، سروناز شامگاه جمعه آغاز شد، ۲۴ قاب از آثار این عکاس مستندنگار برزیلی به روی دیوار رفت.

مدیر امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران در حاشیه این آئین با تبیین اهداف شصت و سومین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه (سروناز) و جشنواره سینما و ادبیات، ایجاد شور و نشاط جوانی در هنرمندان و یافتن استعدادهای تازه را باعنوان دستاوردهای این جشنواره برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیلا عسکری با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزیدگان این جشنواره مستقیماً به جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال آینده راه می‌یابند و برای برگزیدگان مرحله فیلمنامه نیز امکان مناسبی برای یافتن تهیه‌کننده فراهم خواهد شد.

وی عنوان کرد: تمام تلاش انجمن سینمای جوان شناسایی فعالان و سرمایه‌گذاران بخش فرهنگی است تا از میان آن‌ها همراهانی برای همیاری فیلمسازان جوان بیابیم و آن‌ها را وارد بازار کار کنیم.

در نمایشگاه عکس کارگران که مجموعه‌ای از آثار سباستیائو سالگادو است در مجموع ۲۰ قاب عکس در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر قرار دارد که تا ۱۴ بهمن در نگارخانه وصال شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شصت‌وسومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «سرو ناز» و نخستین جشنواره «سینما و ادبیات» ۳ تا ۶ بهمن‌ماه در محل پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز در حال برگزاری است.

کد خبر 4834051

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان نگارخانه وصال شیراز بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین ایلام دهه فجر انتخابات 98 شیراز خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس با ۳۰ غرفه امروز میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نمایشگاه سلامت در ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک، کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه امروز هفتم اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ جهت بازدید عموم مردم دایر است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور