Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته یازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس به پایان رسید. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، در روز دوم از هفته یازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه کشور عصر جمعه 63 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور 1000، 1200 و 1600 متری در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با یکدیگر به رقابت پرداختند که 160 میلیون و 825 هزار تومان جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت گانه تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که یوسف دهش با اسب آنجل آریا زودتر از خط پایان گذشت و بنیامین جرجانی با اسب دنیز دوستی و رامین قهرمانی با اسب صنم شاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دوم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس چهار به مسافت 1000 متر با یکدیگر رفابت کردند که آرمین آق آتابای با اسب سوشا عنوان نخست را کسب کرد و رامین قهرمانی با اسب آل بیوتی و کمال دلیجه عطا با اسب آدر موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم شدند.

هفته یازدهم کورس اسبدوانی زمستانه کشور در گنبدکاووس آغاز شدهفته نهم کورس اسبدوانی زمستانه کشور در گنبدکاووس به پایان رسیدهفته نهم کورس اسبدوانی زمستانه کشور در گنبدکاووس آغاز شد

در دور سوم اسب‌های تروبرد دو ساله در کلاس برنده به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که رامین قهرمانی با اسب بنفیت موفق به کسب مقام اول شد و آرمین آق آتابای با اسب اونیکس و سراج الدین اندروا با اسب ساکرامنتو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس پنج به مسافت 1200 متر شکل گرفت که کمال دلیجه عطا با اسب دراگل زودتر از خط پایان عبور کرد و آق اویلی بشگرد با اسب جامپر و آرمین آق آتابای با اسب دلبرم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس 6 به مسافت 1600 متر با یکدیگر رقابت کردند که آرمین آق آتابای با اسب کی دو نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و آق اویلی بشگرد با اسب رد لیدی و عبدالحلیم قبادی با اسب الی زیبا نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های تروبرد سه ساله در کلاس یک به مسافت 1600 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که نورمحمد بهادر با اسب هیمالیا موفق به کسب عنوان نخست شد و عبدالحلیم قبادی با اسب مستر دن و آق اویلی بشگرد با اسب ریگان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس برنده به مسافت 1600 متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب ای هان نفر نخست از خط پایان گذشت و آرمین آق آتابای با اسب تکنو و ستار مهرانی با اسب صاحب جمال به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

هفته دوازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه کشور، 10 و 11 بهمن در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند

ایسنا/گلستان رئیس نمایندگان تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در گلستان از رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب کنکور در پنج گروه آموزشی خبر داد.

شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و رئیس نمایندگان تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان گلستان با اشاره به اینکه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در استان گلستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۶، داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در عصر پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۶ و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ برگزار خواهد شد. 

وی افزود: در استان گلستان تعداد ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۱  داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند که در مجموع نسبت به آزمون تیرماه ۱۴۰۲، شاهد حضور یک هزار و ۵۸۲  نفر افزایش داوطلب در استان در این آزمون هستیم. تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی به صورت در گروه ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در گروه تجربی  ۱۲ هزار و ۲۵۶ نفر، در گروه انسانی هزار  و ۸۴۲  نفر، در گروه زبان‌های خارجی هزار و ۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر است. 

شتایی تصریح کرد: آزمون اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۱۳ شهرستان، ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام.

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد