Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام آزادی، از برگزاری سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک ۳۶ امامزاده و بقعه شاخص استان باحضور ۴۶ مبلغ بومی و اعزامی خبر داد.

حجت الاسلام « مصطفی آزادی »، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس با اشاره به آغاز ویژه ‌برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان هرمزگان، اظهار کرد: این برنامه‌ها تا عصر روز نهم بهمن مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: مراسم سوگواره یاس نبوی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور دستجات عزاداری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع شاخص استان هرمزگان و همچنین عصر روز شهادت هم ویژه برنامه "رهروان یاس نبوی" را با حضور بانوان عزادار برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان یادآورشد: اقامه نماز جماعت ظهر روز شهادت، قرائت خطبه فدکیه و زیارت حضرت زهرا(س)، اطعام عزاداران در بقاع متبرکه شاخص، برگزاری محافل انس با قران کریم، برپایی خیمه‌های معرفت و... از جمله برنامه‌های بقاع متبرکه در برگزاری سوگواره یاس نبوی خواهد بود.


وی سپس با اشاره به نهایی شدن حضور 10 مبلغ اعزامی از قم گفت: 36 مبلغ بومی نیز 10 مبلغ اعزامی در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه شاخص استان حضور خواهند داشت

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما سردار سلیمانی خطبه نماز جمعه سوگواره یاس نبوی شهادت حضرت فاطمه زهرا س ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: 76 درصد از داوطلبان رشته علوم تجربی خانم و 24 درصد آنها آقا بودند .
شهرام گلزاری افزود: مرحله نخست کنکور هم زمان با سراسر کشور دیروز با رقابت داوطلبان رشته‌های علوم انسانی و ریاضی با ۱۱ هزار و ۹۰۰ داوطلب در هرمزگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۴۹ درصدی قبولی دانش آموزان هرمزگانی در رشته‌های پزشکی
وی گفت: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور با هم رقابت کردند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان با اشاره به اینکه ۶۹ درصد داوطلبان خانم و ۳۱ درصد آقا بودند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا بودند.
دومین نوبت کنکور نیز تیرماه امسال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس