Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@18:02:27 GMT

تمایل اوبامیانگ برای پیوستن به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۹۹۴

تمایل اوبامیانگ برای پیوستن به بارسلونا

خبرگزاری میزان- مهاجم گابنی توپچی‌های لندن تمایل دارد به جمع آبی‌واناری‌ها اضافه شود. تاریخ انتشار: 21:51 - 04 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۸۹۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر داد پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال که این روز‌ها اخبار زیادی مبنی بر جدایی اش از این باشگاه به گوش می‌رسد برای حضور در بارسلونا ابراز علاقه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد این مهاجم ۳۰ ساله با آرسنال تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد، اما بعد از قطعی شدن غیبت چهار ماهه و طولانی مدت لوئیس سوارس، او مورد توجه کاتالان‌ها قرار گرفته و مدیران این باشگاه اوبامیانگ را گزینه مناسبی برای جایگزینی مهاجم اروگوئه‌ای و مصدوم خود می‌دانند.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد اوبامیانگ هم برای حضور در بارسلونا بی‌تمایل نیست و علاقمند است پایان فصل جاری در صورت جدایی از آرسنال راهی اسپانیا شود.

پی‌یر امریک اوبامیانگ از ابتدای فصل جاری در مجموع ۲۶ بازی برای توپچی‌ها به میدان رفته و موفق شده ۱۶ گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: کدام مهاجم جایگزین سوارز در بارسلونا می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه با همتای خود از کشور بولیوی دیدار و گفتگو کرد.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه روز جمعه در دیدار با وزیر خارجه بولیوی تاکید کرد که در مسکو از تمایل کشور بولیوی برای پیوستن به گروه «بریکس» حمایت می‌کند.

وزیر خارجه روسیه همچنین تاکید کرد که روسیه تا نشست بعدی بریکس تلاش خواهد کرد تا کشورهایی که علاقمند به پیوستن به گروه بریکس هستند، بتوانند به عضویت آن درآیند.

کشورهای گرروه بریکس که در ابتدا شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی بود، در ماه آگوست گذشته از شش کشور دیگر دعوت کرد تا به این گروه بپیوندند؛ گروهی که هدف آن مقابله با سلطه نظم جهانی به رهبری آمریکاست. روسیه گروه بریکس را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد و در حال حاضر ۴۲ درصد از جمعیت جهان، ۳۰ درصد از جغرافیای جهانی و ۲۴ درصد از تولید اقتصادی جهانی را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6089202

دیگر خبرها

  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا