Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:28:37 GMT

نخست وزیر انگلیس توافق نهایی برگزیت را امضا کرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۰۰۴

نخست وزیر انگلیس توافق نهایی برگزیت را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «بورس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که توافقنامه نهایی برگزیت را که ساعاتی پیش به امضای «اورزلا فن درلاین» رئیس کمیسیون اروپا و شارل میشل «رئیس شورای اروپا» رسیده بود، امضا کرده است.

پیش از این، «اورزلا فن درلاین»، رئیس کمیسیون اروپا و «شارل میشل»، رئیس شورای اروپا توافقنامه خروج لندن از اتحادیه اروپا (برگزیت) را امضا کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است انگلیس در ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) از اتحادیه اروپا خارج شود.

روز گذشته ملکه انگلیس، توافقنامه خروج را تصویب کرده بود و انتظار می‌رود چهارشنبه آینده (۲۹ ژانویه) پارلمان اروپا هم به این توافقنامه رأی دهد.

کد خبر 4834095

منبع: مهر

کلیدواژه: بوریس جانسون انگلیس برگزیت اتحادیه اروپا ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه روسیه ترکیه لبنان فلسطین قاسم سلیمانی برجام انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA)، اعلام کرد که چند روز پیش با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ملاقات کرد و از او پرسید:"چه زمانی می‌خواهید از ایده احمقانه سوپرلیگ اروپا دست بردارید؟"

الخلیفی در نشستی با رسانه‌ها به مناسبت نشست شورای ECA در مادرید به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو گفت:"برای من سوپرلیگ وجود ندارد. لیگ قهرمانان بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. بارسا در لیگ قهرمانان بازی می‌کند، ما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتیم. مطمئنم که آن‌ها به زودی سوپرلیگ را متوقف خواهند کرد، چون این کار بی معنی است. من همیشه گفته‌ام که درهای بازگشت باز است."

الخلیفی گفت که او همچنین به داشتن دو عضو اسپانیایی در شورای ECA "مفتخر" است و "لیگ اسپانیا و باشگاه‌های آن برای این اتحادیه بسیار مهم هستند. درگیری باشگاه‌های اسپانیایی به نفع هیچ‌کس نیست، همه آسیب خواهند دید. امیدوارم بین طرف‌های علاقه‌مند به فوتبال اسپانیا اتحاد ایجاد شود. این برای فوتبال اروپا نیز خوب خواهد بود."

دیگر خبرها

  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق