Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@20:26:09 GMT

تکذیب نقش ایران در بازسازی مدارس سوریه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۱۴۹

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محسن حاجی میرزایی عصر جمعه در حساب توییتری خود نوشت: مذاکرات ۲روزه در سوریه حول تبادل دانش درباره کتب درسی، مهارت آموزی و نوسازی مدارس بود.

وی ادامه داد: نشر خبر کذب حمایت مالی برای بازسازی مدارس سوری، نشان ناراحتی دشمنان از همکاری منطقه‌ای ایران است. البته حتما راه را برای سرمایه‌گذاران ایرانی در بازسازی مدارس و خدمات آموزشی باز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایرنا، وزیر آموزش و پرورش به دعوت عماد موفق العزب وزیر آموزش و پرورش سوریه، سفر دوروزه‌ای را به دمشق در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، (دوم و سوم بهمن) انجام داد.

وزیر آموزش‌وپرورش به همراه هیات همراه شامگاه سه شنبه وارد سوریه شد و مورد استقبال معاون وزیر آموزش‌وپرورش سوریه و نیز جواد ترک آبادی سفیر ایران در دمشق قرار گرفت.

حاجی میرزایی در این سفر دو روزه با نخست‌وزیر، رییس مجلس، وزیرآموزش عالی سوریه و دیگر مقامات این کشور دیدار کرد و همچنین در ادامه سفر بررسی مسائل مدارس ایرانی در کشور سوریه را در دستور کار خود قرار داد.

همچنین محسن حاجی میرزایی در سفر دو روزه خود به سوریه ظهر روز چهارشنبه به همراه وزیر آموزش جمهوری سوریه، پروژه STEM را در شهر دمشق افتتاح کردند.

وزیر آموزش‌وپرورش در ادامه سفر خود از مجتمع آموزشی جمهوری اسلامی ایران مجتمع امام خمینی (ره) در دمشق نیز بازدید کرد.

حاجی میرزایی در دومین روز از سفر خود به جمهوری سوریه با وزیر آموزش عالی سوریه، بسام ابراهیم دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین با حموده صباغ رییس مجلس این کشور نیز دیدار کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش در این سفر دو روزه بر تولید محتوای آموزشی و تربیت معلمان به‌عنوان زمینه‌های همکاری میان تهران و دمشق تاکید کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه بازسازی مدارس حمایت مالی وزیر آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی مدارس سوریه عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد