Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:49:31 GMT

یک طلا و یک نقره برای سوکیوکوشین اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۲۲۵

یک طلا و یک نقره برای سوکیوکوشین اصفهان

ایسنا/اصفهان مسابقات قهرمانی سوکیوکوشین کشور یادواره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با یک مدال طلا و یک نقره برای نمایندگان اصفهان خاتمه یافت.

 مسابقات قهرمانی کشور سبک سوکیوکوشین کاراته، یادواره شهید سپهبد قاسم سلیمانی روزهای پنج شبنه و جمعه در بخش آقایان در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد. اختتامیه این مسابقات با حضور اعضای شورای شهر اصفهان، پیشکسوتان رزمی استان، روسای سبک های مختلف کاراته استان و هیئت رئیسه کاراته استان اصفهان امروز عصر (جمعه چهارم بهمن) در سالن کوثر عاشق آباد اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در پایان این مسابقات در بخش کمیته تیم اصفهان قهرمان شد و تیم های خوزستان و البرز دوم و سوم شدند. در بخش کاتا تیم های فارس، اصفهان و کرمان اول تا سوم شدند.

کاپ اخلاق به حسین زرگر و کاپ جنگندگی این دوره از مسابقات به حجت ندیمی رسید.

در پایان این مسابقات از سوی وحید بهرمان رئیس سبک سوکیوکوشین ایران و خاورمیانه از حمیدرضا مومنی نایب رئیس سبک در ایران و فرهاد یوسفی نماینده این سبک در اصفهان بابت برگزاری مسابقات تقدیر ویژه به عمل آمد و همچنین وحید بهرمان برای برگزاری مسابقات بین المللی برای سال آینده در اصفهان ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كاراته کیوکوشین کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دلی در کشور امارات در حال برگزاری است،مهدی هفت چشمه پرتابگر جوانان و خوش آتیه کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب نماید.

بر همین اساس هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

کد خبر 6089384

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان