Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش استان در این اطلاعیه آورده است، با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و کولاک در برخی مناطق استان فردا شنبه ۵ بهمن ماه در شهرستان‌های مهاباد: تمامی مدارس شهری و روستایی، بوکان: تمامی مدارس شهری و روستایی، پیرانشهر: ابتدایی شهری و ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی، سلماس: مدارس بخش کوهسار تعطیل، خوی: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی به غیر از بخش ایواوغلی، چالدران: مدارس ابتدایی روستایی و مدارس شبانه روزی و سردشت: ابتدایی شهری و روستایی و مدارس شبانه روزی در نوبت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می‌افزاید، همچنین به دلیل برودت هوا مدارس سیلوانا، صومای برادوست، چالدران مدارس شهری، اشنویه مدارس در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بارش برف از امروز در آذربایجان غربی با ورود سامانه بارشی جدید تشدید شده و تا شنبه نیز تداوم دارد.

کد خبر 4834122

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آموزش و پرورش آذربایجان غربی بارش برف بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد ایلام قزوین دهه فجر انتخابات 98 شیراز خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد