Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرمانداری زنجان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را دارد، گفت: انتخابات در برخی از شعبات اخذ رای استان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت کارشناسان آی تی دستگاه ها دولتی در این انتخابات استفاده خواهد شد، اظهار کرد: تمام تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده و مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری ابراز کرد: زنجان یکی از شهرستان‌هایی است که زیرساخت‌های کامل برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را دارد.

وی گفت: شهرستان زنجان با دو حوزه فرعی و ۲۶۵ شعبه اخذ رای، مقدمات کار فراهم شده و ۱۸۵ شعبه در مرکز شهرستان زنجان و ۲ دهستان از دهستان‌های این بخش جزو انتخابیه ماه‌نشان و ای جر ود خواهد بود که شامل روستای بوغد اکندی و قلتوق است.

فرماندار زنجان تصریح کرد: در بخش مرکزی روستاها ۲۷ شعبه، در زنجان ۱۸۵ شعبه، زنجان رود ۳۲ شعبه، قره پشتلو ۲۱ شعبه و در مجموع ۲۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان پیش بینی شده است.

عسگری با بیان اینکه در طارم نیز در بخش مرکزی ۲۰ شعبه، چورز ق ۱۹ شعبه و پیروان ۱۵ شعبه اخذ رای که در مجموع ۵۴ شعبه اخذ رای خواهیم داشت، افزود: در کل حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۳۱۹ شعبه اخذ رای خواهد بود.

وی بر لزوم برگزاری باشکوه و قانونمند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 4834053

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا عسگری فرمانداری زنجان مجلس شورای اسلامی بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان ایلام دهه فجر قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 شیراز قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است