Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه در قم پایان یافت و در یکی از بازی‌های هفته چهارم تیم ایثار شیمیدر قم تیم شهروند آمل را شکست داد.

در این دیدار که در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام رسید تیم ایثار قم در تلاش برای جبران شکست بازی رفت برابر حریف مازندرانی صف آرایی کردند و موفق شد تیم پرمهره شهروند آمل را ۶۲ بر ۵۷ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم ایثار شیمیدر بازی را خوب آغاز کرد و در کوارتر اول ۱۷ بر ۱۳ پیروز شد اما در کوارتر دوم این تیم میهمان بود که عملکرد بهتری داشت و با پیروزی ۱۷ بر ۱۲ در مجموع ۳۰ بر ۲۹ نیمه نخست را به سود خود پایان داد.

در کوارتر سوم برتری تیم شهروند آمل ادامه یافت و در این کوارتر نیز تیم آملی ۱۸ بر ۱۴ برنده شد تا اختلاف مجموع را به عدد ۵ برساند اما در شرایطی که کار برای ایثار شیمیدر قم گره خورده بود بود کوارتر چهارم برای این تیم رویایی پیش رفت.

نمایش فوق العاده تیم ایثار در کوارتر پایانی معادلات را بر هم زد و این تیم توانست در کوارتر پایانی ۱۹ بر ۹ پیروز شود و با تبدیل کردن شکست به پیروزی در نهایت برنده این بازی لقب گیرد.

شاگردان جواد شهره غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با این پیروزی از ۳ مسابقه ۵ امتیازی و در کنار تیم ۵ امتیازی شهروند به طور مشترک در صدر گروه دوم فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران جای گرفتند. ایثار شیمیدر قم در بازی بعدی خود ۱۱ بهمن میهمان هیئت اراک خواهد بود.‌

کد خبر 4834146

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر لیگ برتر بسکتبال با ویلچر اخبار ورزشی قم قم تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان دهه فجر ایلام قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 شیراز قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی