Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@13:36:30 GMT

یورش استقلال برای برد چهارم در پلی‌آف آسیا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۶۷۰۰

یورش استقلال برای برد چهارم در پلی‌آف آسیا

رویداد۲۴ شاگردان فرهاد مجیدی در حالی عصر امروز در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الکویت کویت خواهند رفت که یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های ایرانی در این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان به حساب می‌آیند.

استقلال در حالی برای سومین بار باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود که پیش از این در هر دو سری قبلی با موفقیت از آن خارج شده و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شده و در مقابل الکویت هم اگر با این شرایط استثنایی یعنی تغییر زمان و محل برگزاری بازی رو به رو نمی‌شد، بسیاری از پیش استقلال را برنده دیداری می‌دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که قرار است از ساعت ۱۷:۵۰ امروز در شهر دبی آغاز شود. نکته اینجاست که آبی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار باید بلافاصله راهی قطر شوند تا سه شنبه در دور نهایی پلی آف به مصاف الریان بروند.

در ادامه مروری خواهیم داشت بر عملکرد استقلال در سه دیداری که پیش از این طی دو مرحله در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است:

استقلال در آن فصل لیگ قهرمانان آسیا هم برای رسیدن به مرحله گروهی درست مثل این فصل باید از سد دو رقیب عبور می‌کرد. آبی‌ها در اولین مرحله از پلی آف آن سال طبق قرعه کشی، با ذوب آهن دیگر نماینده پلی آفی فوتبال ایران دیدار کردند و در ورزشگاه آزادی موفق شدند با ۲ گل خسرو حیدری و آرش برهانی از سد شاگردان منصور ابراهیم زاده عبور کنند.

یک هفته بعد، اما استقلال در دور نهایی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۲ یک بار دیگر در ورزشگاه آزادی و این بار مقابل الاتفاق عربستان به میدان رفت. دیداری که با استقبال پرشور هواداران آبی همراه بود و تیم پرویز مظلومی موفق شد با ارائه نمایشی برتر با نتیجه ۳-۱ از سد حریف عربستانی عبور کند. در آن مسابقه گوران یرکوویچ، خسرو حیدری و آرش برهانی برای استقلال گلزنی کردند و زمینه صعود این تیم به مرحله گروهی را فراهم کردند.

در آن سال آبی‌ها توانستند بالاتر از الریان قطر و نسف قارشی ازبکستان و پس از الجزیره امارات به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کنند و در نهایت با شکست ۲-۰ مقابل سپاهان در ورزشگاه فولادشهر، وداعی زودهنگام با آسیا داشتند.

استقلال در آن سال با علیرضا منصوریان برای رسیدن به مرحله گروهی فقط به یک برد در پلی آف احتیاج داشت. بردی که از قضا باید در مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا یعنی السد قطر به دست می‌آمد. السدی که با داشتن ستاره‌هایی نظیر عبدالکریم حسن، مرتضی پورعلی گنجی، بغداد بونجاح و در صدر آن‌ها ژاوی هرناندز توقف ناپذیر به نظر می‌آمد، اما تیم جوان علی منصور با پشتوانه ۱۰۰ هزار هوادار در استادیوم آزادی، ۱۲۰ دقیقه مقابل السد نمایش خوبی از خود نشان داد و در نهایت هم موفق شد در ضربات پنالتی به لطف درخشش سید مهدی رحمتی و ضربه تمام کننده خسرو حیدری از سد حریف پر ستاره اش عبور کند و به مرحله گروهی این رقابت‌ها برسد.

آبی‌ها در دور گروهی هم موفق شدند با ۱۱ امتیاز و با پشت سر گذاشتن التعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان و بعد از تیم الاهلی امارات به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله حذفی راه یافتند، اما در آنجا با پذیرش شکستی سنگین مقابل العین امارات از گردونه رقابت‌ها خارج شدند.


لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qYn برچسب ها: رویداد24 ، باشگاه استقلال ، الکویت سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال الکویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد

نیروهای مسلح یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه در راهپیمایی گسترده مردم صنعا در میدان سبعین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن تحرکات متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی و آمادگی جدی آن‌ها برای تهاجم نظامی علیه رفح را دنبال می‌کند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

ارتش یمن اعلام کرد که در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند، در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ارتش یمن درباره تجاوز زمینی صهیونیست ها به رفح هشدار داد و تاکید کرد که اگر رژیم اسرائیل قصد عملیات نظامی علیه رفح را داشته باشد، تمامی شرکت‌های کشتی‌رانی را که مرتبط با کمک‌رسانی به اسرائیل باشند یا راهی بنادر فلسطین اشغالی شوند با هر ملیتی، تحریم خواهند شد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود