Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کاکاوند روز شنبه اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستاها با هدف تامین آب شرب ۳۹ هزار نفر از جمعیت روستایی استان به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در سالجاری و به مناسب های مختلف طرح های آبرسانی و یا کلنگ زنی را در برنامه خود داشته و در مجموع، بهره برداری از آبرسانی به ۲۷۸ روستا و کلنگ زنی طرح آبرسانی به ۱۰۸ روستا عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به سیل فروردین ماه امسال نیز آبرسانی به ۹۶۴ روستای استان در قالب ۴۰ درصد روستاها با مشکل مواجه شده بود که با تلاش شبانه روزی همکاران در این شرکت و در کمتر از ۱۴ روز آبرسانی روستاها به صورت موقت انجام و در ادامه نیز آب پایدار این روستاها وصل شد.

وی اضافه کرد: در مجموع سال ۹۸ یک سال پرکار برای نیروهای شرکت آبفار در لرستان بوده و با تلاش های شبانه روزی جمعیتی بالغ بر ۹۷ هزار نفر از روستانشینان استان از نعمت آب شرب سالم بهره مند شده اند.

مدیر عامل آبفار لرستان گفت: در ابتدای امسال شاخص بهره مندی آبرسانی روستایی در استان ۸۱ درصد بوده که این میزان ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

کاکاوند با اشاره به سیل فروردین ماه امسال اظهار داشت: با خسارت های برجا مانده از سیل امسال شاخص بهره مندی به ۷۷ درصد رسیده که با بهره برداری از طرح های دهه فجر شاخص بهره مندی آبرسانی روستایی در لرستان به بالاتر از ۸۰ درصد خواهد رسید.

برچسب‌ها افتتاح طرح شركت آب و فاضلاب روستايی لرستان آب و فاضلاب خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح شركت آب و فاضلاب روستايی لرستان آب و فاضلاب خرم آباد لرستان افتتاح طرح شركت آب و فاضلاب روستايی لرستان آب و فاضلاب خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت : در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات سهم دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری در مجموع ۵ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و به حساب روستا‌های دارای دهیاری و فاقد دهیاری واریز شده است. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه عنوان کرد: ۷۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون تنظیم بخشی از مقرارت مالی دولت بوده که در سطح روستا‌های استان کرمانشاه توزیع شده است. 

خجسته اذعان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، به منظور محرومیت‌زدایی روستا‌های واجد شرایط در استان کرمانشاه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، تخصص داده شد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از محل بند الف ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، واریز‌های استان، ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب روستا‌های دارای دهیاری واریز شده که در حوزه عمرانی هزینه شده است. 

وی افزود: از محل اعتبارات تبصره ۲، اعتبارات سوخت و بند (الف) ماده ۳۹، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های دارای دهیاری تخصیص پیدا کرده و ۷۳ میلیارد ریال در روستا‌های فاقد دهیاری توزیع شده است. 

خجسته با اشاره به عملکرد عمرانی دفتر روستایی استانداری کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰۶ پروژه عمرانی با هزینه‌کرد بیش از ۹۹۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده و عمده پروژه‌ها در قالب آسفالت، جدول‌گذاری معابر، سنگ‌فرش و… بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد