Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@02:34:24 GMT

جانباز ۷۰ درصد کاشمری آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۷۱۳۶

جانباز ۷۰ درصد کاشمری آسمانی شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر گفت: ‌جانباز ۷۰ درصد کاشمری پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل درد به خیل شهدا پیوست .

به گزارش قدس آنلاین، حسین رزمی  اظهار کرد: برات‌الله زیرک علی‌آبادی از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دفاع مقدس کاشمر، پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل درد ناشی از مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر با بیان اینکه این شهید سرافراز متولد دهم فروردین ماه ۱۳۳۵ در روستای علی آباد از توابع بخش کوهسرخ کاشمر است، ابراز کرد: وی در ۷ آذرماه ۶۱ به عنوان بسیجی به مناطق جنگی اعزام شد و پس از دو ماه حضورش در هفتم بهمن در منطقه فکه و در عملیات والفجر مقدماتی شیمیایی شد. وی ادامه داد: برات‌الله زیرک علی آبادی صبح دیروز در بیمارستان مهرگان مشهد پس از تحمل ۳۷ سال درد و رنج در سن  ۶۳ سالگی به فیض شهادت نائل آمد و به جمع یاران شهید خود پیوست. رزمی با بیان اینکه بنا به وصیت شهید و نیز درخواست خانواده‌اش پیکر این شهید در زادگاهش روستای علی آباد به خاک سپرده خواهد شد، تاکید کرد: مراسم تشییع این جانباز سرافراز دفاع مقدس راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه پنجم بهمن ماه از مقابل حسینیه پیروان دین نبوی تا بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود. منبع: فارس 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جانباز شهید کاشمر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!

مرد جوان وقتی دید همسرش رژیم غذایی خود را شکست و دوباره چاق شد، دیگر نتوانست او را تحمل کند. این زوج بر سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدند و در نهایت کارشان به دادگاه خانواده تهران کشیده شد. این زوج هفته گذشته پس از چهار سال زندگی مشترک، تصمیم گرفتند برای همیشه از هم جدا شوند و درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه خانواده ارائه کردند.

زن جوان وقتی مقابل قاضی قرار گرفت، درباره علت درخواست طلاق خود گفت: پنج سال پیش با مهرزاد آشنا شدم. همان زمان عاشق هم شدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. مهرزاد، اما از همان دوران عقد به اندام من و وزنم خیلی حساس بود و اهمیت می‌داد. اوایل تصور می‌کردم در واقع به من توجه می‌کند. ولی بعد‌ها فهمیدم به خاطر خودش تا این حد به اضافه وزنم توجه دارد. چون خودش لاغر است، اجازه نمی‌داد از یک وزنی بالاتر بروم. مرتب مجبورم می‌کرد رژیم بگیرم. هر بار می‌خواستم غذا بخورم، زهرمارم می‌کرد. از بس که تعداد قاشق‌هایم را می‌شمرد.

مرتب به من تذکر می‌داد که امروز زیاد غذا خوردی، زیاد شیرینی خوردی و حواست باشد. خلاصه به هر سختی بود، مرا مجبور کرد رژیم بگیرم و وزنم خیلی پایین آمد. در همه این سال‌ها نیز سعی کردم وزنم را ثابت نگه دارم تا مبادا چاق شوم. بیشتر از همه هم استرس مهرزاد را داشتم. دیگر کم‌کم داشتم اعتماد‌به‌نفسم را از دست می‌دادم. تا این‌که تصمیم گرفتم برای خودم زندگی کنم. دیگر نمی‌خواستم طبق نظر و سلیقه مهرزاد به خودم سختی بدهم. برای همین دیگر رژیم نگرفتم. هرچقدر دلم می‌خواست غذا می‌خوردم. دیگر استرس مهرزاد را نداشتم.

تا این‌که کمی اضافه‌وزن پیدا کردم. بعد از آن دیگر نمی‌توانستم مهرزاد را کنترل کنم. هرشب غر می‌زد و ایراد می‌گرفت. تا این‌که آخرین بار به من توهین کرد و گفت، چون چاق شدی، دیگر نمی‌توانم تحملت کنم. خیلی شوکه شدم. این مرد به خاطر یک اضافه‌وزن ساده از من متنفر شد. من هم دیگر نمی‌توانستم او را تحمل کنم. برای همین تصمیم گرفتم برای همیشه از این مرد جدا شوم.

منبع: جام جم

tags # طلاق ، اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!