Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر جاسک پیرامون اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد بندر جاسک نسبت به گرانی هزینه‌های حمل و نقل درون شهری، جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد بندرجاسک اوایل آذرماه در نامه‌ای خطاب به رئیس شورای اسلامی شهرستان جاسک نسبت به گرانی هزینه‌های حمل و نقل درون شهری اعتراض کردند و طوماری در این رابطه به امضا رساندند و به شورای شهر ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: دانشجویان واحد بندر جاسک در اعتراض به گرانی هزینه‌های حمل و نقل درون شهری طوماری امضا کردند
موسی آمای، رئیس شورای اسلامی شهر جاسک، اکنون به در پاسخ به اعتراض این دانشجوبان، جوابیه‌ای صادر کرده است.
در این جوابیه آمده است:
در پاسخ به نامه جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بندرجاسک مورخه ۵/۹/۹۸ به عرض می‌رساند، شورای اسلامی شهر جاسک بر اساس نرخ خدمات رسته تاکسی درون شهری مصوب و جهت اجراء ابلاغ گردید که پیوست می‌باشد و تا این لحظه هیچگونه نرخ کرایه تاکسی جدیدی به تصویب و تایید این شورا نرسیده و هر گونه نرخ غیر از این مصوبه از نظر این شورا مردود و تخلف می‌باشد و با آن برخورد قانونی می‌گردد.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای شهر جاسک نرخ کرایه تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: همچنین بهترین زمان تزریق این واکسن برای زنان در سن ۹ تا ۲۶ سالگی و برای مردان ۹ تا ۲۱ سالگی بیان شده است.

دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: متقاضیان این واکسن می‌توانند با در دست داشتن نسخۀ متخصصین بیماری‌های عفونی یا زنان به واحد امور دارویی مدیریت غذا و دارو مراجعه نمایند و پس از دریافت حواله، به داروخانه‌های مشخص شده جهت خرید و دریافت واکسن مراجعه نمایند.

او گفت: ویروس پاپیلوم انسانی یا HPV، از طریق تماس بین پوست افراد انتقال می‌یابد و معمولا آلودگی در مردان و زنان، علائمی از قبیل سوزش، درد و یا خارش ایجاد نمی‌کند و به همین دلیلی اکثر افراد نسبت به آلودگی خود بی‌اطلاع هستند.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: برخی از گونه‌های ویروس می‌توانند منجر به ایجاد زگیل تناسلی و گونه‌های پرخطر عامل ایجاد کننده سرطان دهانه رحم، مقعد و سرطان‌های سر و گردن (خصوصا دهان و حلق) هستند که نیاز به پیشگیری و انجام آزمایش‌های غربال‌گری را ضروری می‌سازد.

دیگر خبرها

  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت
  • طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • پردیس‌های آمریکا علیه جنگ غزه
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند