Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@13:10:00 GMT

حبس همسر در صندوق عقب

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۷۵۳۴

حبس همسر در صندوق عقب

مرد میانسالی که به سبب اختلاف خانوادگی همسرش را با تهدید اسلحه شکاری ربوده و در صندوق عقب خودرواش حبس کرده بود توسط مأموران گشت عوارضی قم دستگیر شد.

به گزارش مشرق، اواخر هفته گذشته مأموران گشت عوارضی قم در هنگام گشتزنی به راننده خودرویی که از سمت تهران به طرف قم در حرکت بود مشکوک شدند و به او دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ راننده میانسال این خودرو پس از توقف با دستپاچگی مدعی شد که برای دیدن همسرش به تهران رفته بود و حالا هم در حال بازگشت به محل سکونتش است. همین دستپاچگی موجب شد تا مأموران تصمیم به بازرسی خودرو بگیرند که در همین هنگام با یک قبضه اسلحه شکاری مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

قصاص پایان راه کلاهبردار قاتل زندان فرجام سرقت‌های ۲ دختر پسرنما +عکس

پس از آن این مرد میانسال تلاش کرد تا ذهن مأموران را منحرف کند، اما صداهای مشکوک از داخل صندوق عقب مأموران را به سمت منبع صدا کشاند و پس از باز کردن صندوق عقب با زنی میانسال مواجه شدند که دست و پا و دهانش بسته بود و بدین ترتیب شاهرخ بازداشت شد و زن میانسال به خاطر شدت جراحاتی که پیش از محبوس شدن برداشته بود به مرکز درمانی منتقل شد.

پس از مداوای شیلا پرونده‌ای در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد. او در جریان تحقیقات به مأموران گفت: به خاطر اختلافی که با همسرم داشتم خانه‌ام در یکی از شهرهای غربی را رها کردم و به خانه پدری‌ام در تهران رفتم. اما شوهرم دست بردار نبود و مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد و تاکنون بارها از سوی او تهدید به قتل شده ام. روز حادثه برای خرید داروی مادرم از خانه خارج شدم که شاهرخ پس از بستن دست و پا و دهانم با تهدید اسلحه من را داخل صندوق عقب خودرواش انداخت و به راه افتاد تا اینکه مأموران من را پیدا کردند. بدنبال اظهارات زن میانسال، شاهرخ به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران به اتهام آدم ربایی، ضرب و جرح و حمل سلاح غیرمجاز در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت.

گفتگو با متهم
چه مدتی است که ازدواج کرده‌اید؟

حدود ۱۸ سال. ما آقایان زیاد حساب و کتاب این چیزها را نداریم.

دلیل اختلاف با همسرت چه بود؟

ما ۳ فرزند داریم، از طرفی شرایط اقتصادی‌مان هم خوب نیست و من هم این اواخر به‌دلیل آنکه باید شکم ۵ نفر را سیر می‌کردم بهانه‌گیری هایم زیاد شده بود. البته حق داشتم، چون با این شرایط اعصابی برایم نمانده و همین مسائل باعث قهر و اختلاف‌مان شده بود.

همسرت چه مدتی است که با قهر به خانه پدرش آمده؟

یک سال و نیم. در این مدت همه بزرگترهای فامیل پیشقدم شدند تا وساطت کنند و همسرم به خانه برگردد، اما او به هیچ عنوان راضی نشد. چندین بار او را تهدید کردم که آن هم بی‌فایده بود. برای همین تصمیم گرفتم او را با تهدید به خانه‌مان برگردانم.

چطور این کار را انجام دادی؟

همسرم را از مقابل خانه پدرش تعقیب کردم و در یک خیابان با تهدید اسلحه شکاری او را سوار خودرو کردم.

پس چطور سر از صندوق عقب درآورد؟

می‌ترسیدم که داخل ماشین سر و صدا کند و مجبور شوم که او را از ماشین پیاده کنم. از طرفی می‌دانستم که اگر سوار ماشین شود با من درگیر می‌شود و نمی‌توانم رانندگی خوبی تا شهرمان داشته باشم. برای همین او را در صندوق عقب حبس کردم.‌

می‌دانستی با این کار متهم به آدم ربایی و ضرب و جرح و حمل سلاح غیر مجاز می‌شوی؟

من آدم ربایی انجام ندادم. شیلا همسر قانونی من است.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا اخبار حوادث آدم ربایی تهران قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواست پدرزن برای قصاص دامادش

مرد جوان که در پی اختلاف با همسرش، وی را به قتل رسانده و سپس خودسوزی کرده بود در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پدرزنش برای او درخواست قصاص کرد.

به گزارش مشرق، ۸ فروردین ۱۴۰۱ مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از قتل دخترش خبر داد. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند مشخص شد زنی ۳۸ ساله به نام مریم با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

در نخستین گام از تحقیقات مشخص شد که همسر مقتول همزمان با جنایت ناپدید شده است.

پدر مقتول به پلیس گفت: دختر و دامادم بعد از سال تحویل به سفر رفتند و قرار بود پایان تعطیلات برگردند اما روز ۵ فروردین من حالم بد شد و با دخترم تماس گرفتم و از او خواستم که اگر امکان دارد به تهران برگردند آنها هم به خاطر من سفرشان را نیمه کاره رها کردند و برگشتند. بعد هم به خانه من آمدند. آن شب بعد از خوردن شام به خانه خودشان رفتند. صبح با دخترم تماس گرفتم اما جواب نداد نگرانش شدم و به خانه‌شان رفتم هرچه زنگ زدم کسی در را باز نکرد. در نهایت با کلید یدک که پیشم بود در را باز کردم و دیدم دخترم کشته شده است و دامادم هم نیست.

مأموران حدود ۳ هفته در جست‌وجوی شوهر مقتول بودند تا اینکه از بیمارستانی در لواسان خبر رسید مرد جوان با آثار سوختگی در بیمارستان بستری شده است.

وی پس از بهبودی در همان بازجویی‌های ابتدایی به قتل همسرش اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه پدر مقتول برای دامادش درخواست قصاص کرد.

بعد از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم، اما زیاد نبود؛ موضوعی که باعث شد من او را بکشم مربوط به سفرمان در تعطیلات نوروز است. ما قرار بود پانزده روز به سفر برویم که پدر همسرم تماس گرفت و گفت حالش بد است ما هم به ناچار برگشتیم، اما وقتی به خانه پدرزنم رفتیم دیدیم حالش بد نیست و بیخودی ما را به تهران کشانده است، همان شب به همسرم گفت دوباره به سفر برویم که من مخالفت کردم و گفتم خسته هستم و دیگر نمی‌خواهم جایی بروم. سر همین موضوع بحث‌مان شد. من داشتم سالاد درست می‌کردم که عصبانی شدم و می‌خواستم با همان چاقویی که دستم بود خودم را بزنم اما مریم جلوی من را گرفت و چاقو ناخواسته به او خورد بعد هم از شدت عصبانیت دو ضربه دیگر هم زدم و از خانه خارج شدم. ۲۰ روز از ماجرا گذشته بود و عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد به همین خاطر تصمیم گرفتم خودم را بکشم. در نزدیکی پارکی در لواسان گالن نفت را که از قبل تهیه کرده بودم روی ماشینم ریختم و آتش زدم اما رهگذران نجاتم دادند. من شرمنده پدرزنم هستم و از او می‌خواهم من را ببخشد.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • پدر خشمگین دخترش را در میدان خراسان کشت
  • پدر خشمگین دخترش را در میدان خراسان کشت؛ مادرش گذشت کرد
  • توزیع بیش از ۱۶ هزار صندوق رای در ۲ حوزه انتخابیه تهران و ورامین
  • خواست پدرزن برای قصاص دامادش
  • ۱۶هزار و ۵۵۴صندوق رأی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین توزیع شد
  • دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند