Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:43:11 GMT

فاوره: حالا دیگر هیچکس جلودار هالند نیست

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۷۸۴۱

فاوره: حالا دیگر هیچکس جلودار هالند نیست

بعد از پیروزی 5-1 دورتموند مقابل کلن با دبل ارلینگ هالند، لوسین فاوره سرمربی دورتموند از پدیده جدید تیمش ستایش کرد و گفت حالا دیگر هیچکس جلودار هالند نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند دیروز در خانه خود استادیوم سیگنال ایدونا پارک به مصاف اف‌سی کلن رفت و موفق شد در یک بازی برتر حریف را با نتیجه 5-1 در هم بکوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ارلینگ هالند ستاره جدید دورتموند موفق به دبل شد تا بار دیگر نشان دهد که یکی از زهردارترین مهاجمین حال حاضر اروپا است. عملکردی که در پایان بازی ستایش لوسین فاوره سرمربی دورتموند را از او برانگیخت.

 

 

لوسین فاوره درباره پدیده نروژی تیمش که در دقیقه 65 وارد میدان شد و توانست تا انتهای بازی دو گل به ثمر برساند گفت:" گل چهارم ما که توسط ارلینگ هالند به ثمر رسید نتیجه بازی را مشخص کرد. حالا دیگر هیچکس جلودار هالند نیست. او همیشه می‌خواهد تمرین کند و در هر بازی عطش پیروزی دارد. در اختیار داشتن چنین بازیکنی برای هر مربی یک موهبت است".

 

 

سرمربی دورتموند در ادامه صحبتهای خود گفت:" تابلوی امتیازها در پایان بازی نتیجه 5-1 را نشان می‌داد ولی پیروزی دراین بازی آنطور که خیلی‌ها فکر می‌کنند ساده نبود. با اینحال ما حاکم میدان بودیم و در بهترین لحظات ممکن گلزنی کردیم. ما در نیمه اول بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و کلن در این نیمه تنها یک نیمه موقعیت داشت. در نیمه دوم ما چندین و چند موقعیت داشتیم و کلن هم دو سه موقعیت داشت که صد در صد نبودند ولی می‌توانستند برای ما مشکل‌ساز شوند. ما در گلی که دریافت کردیم یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم ولی خب نتیجه در نهایت 5-1 شد و ما می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم".

 

لوسین فاور بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوسین فاور بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

کد خبر 6088874

دیگر خبرها

  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید