Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:28:09 GMT

سوگواره شعر فاطمی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۷۸۷۴

سوگواره شعر فاطمی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سوگواره شعر فاطمی و گرامیداشت شهدای مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این سوگواره با حضور شاعران برجسته کشوری و شاعرانی استانی برگزار شد.

در این سوگواره شاعرانی همچون یوسف رحیمی، محسن ناصحی، مهدی جهاندار، زهرا سپه کار، محمد علی کاروان، احمد رضا الیاسی، داوود رحیمی و مرتضی رحیمی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سوگواره از دختر ۱۳ ساله تا پیر غلامان شعرهای خود در مدح حضرت فاطمه (س) و شهید قاسم سلیمانی اجرا کردند.

سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری در حاشیه برگزاری این سوگواره در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سوگواره شعر فاطمی به مناسبت ایام فاطمه و سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار شده است.

حجت الاسلام سید عزیز الله میر احمدی بیان کرد: این سوگواره همچنین با هدف گرامیداشت شهدای مقاومت در این استان برگزار شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری تاکید کرد: تقویت مکتب فاطمی از مهمترین اهداف برگزاری این سوگواره در سطح استان بوده است.

وی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری شاعران توانمند در حوزه دین و اهل بیت دارد که این شاعران نقش مهمی در انتقال پیام مکتب اهل بیت به جامعه دارند.

سوگواره شعر فاطمی و گرامیداشت شهدای مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی به همت تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حوزه هنری خهارمحال و بختیاری و اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد خبر 4834255

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شهرکرد شعر بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان دهه فجر ایلام قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان