Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: عملیات نجات کوهنورد در کوه‌های پدری جم با تلاش امدادگران با موفقیت انجام گرفت.

غلامرضا حاجیانی افزود: این کوهنورد در تماس با مرکز فوریت‌های هلال احمر اعلام کرد مسیر برگشت را گم کرده است که بلافاصله یک گروه تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل اعزام، و عملیات گشت زنی و جستجوی نقطه به نقطه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: امدادگران پس از سه ساعت جستجو و پیاده روی در مسیر‌های سخت گذر کوه‌های پَدری جم کوهنورد گم شده را پیدا کردند و او را پس از بررسی علایم حیاتی و اقدامات اولیه با رعایت اقدامات ایمنی و اصولی به پایین کوه آوردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: عملیات امداد و نجات چهار ساعت به طول کشید.

حاجیانی به افرادی که قصد رفتن به کوه را دارند، خواست بدون راهنما این کار را نکنند و قبل از تاریک شدن هوا به کوهپیمایی پایان دهند و زمان را مد نظر داشته باشند تا اتفاقات ناگوار رخ ندهد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر بوشهر نجات کوهنورد کوه های جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، واژگونی یک دستگاه مینی بوس ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس صورت گرفته با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال احمر گیلان، نجاتگران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با ۵ تیم امدادی شامل ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: پس از انجام عملیات رها سازی و خدمات سرپایی، بقیه مصدومین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 6097795

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند